Follow
Juan Carlos Bustamante Urbina
Juan Carlos Bustamante Urbina
EGADE Business School del Tecnológico de Monterrey
Verified email at tec.mx - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Measuring customer experience in physical retail environments
JC Bustamante, N Rubio
Journal of Service Management 28 (5), 884-913, 2017
3632017
Uso de variables mediadoras y moderadoras en la explicación de la lealtad del consumidor en ambientes de servicios
JC Bustamante
Estudios Gerenciales 31 (136), 299-309, 2015
852015
Crecimiento económico, nuevos negocios y actividad emprendedora
JC Bustamante
Visión gerencial 3 (1), 3-15, 2004
422004
A transformative perspective of financial services for the unbanked
J Bustamante, A Amaya
Journal of Services Marketing 34 (2), 193-205, 2020
112020
Modelo dinámico para la generación de pronóstico usando redes neurales artificiales (RNA)
M Vera, J Bustamante
Visión gerencial, 130-142, 2007
112007
Use of mediating and moderating variables in explaining consumer loyalty in service environments
JC Bustamante
Estudios Gerenciales 31 (136), 299-309, 2015
102015
Análisis de percepciones sobre la competitividad territorial de tres municipios fronterizos de Norte de Santander y Táchira
AM Bustamante, JC Bustamante
Aldea Mundo 13 (25), 13-24, 2008
82008
LOS SISTEMAS OPERATIVOS PARA DISPOSITIVOS MÓVILES Y PARA PC
J Bustamante
Recuperado de: https://lossoparads. wordpress. com/2016/09/23/lossistemas …, 2016
52016
Virtual Assistants to bring geospatial information closer to a smart citizen
V Morocho, R Achig, J Bustamante, F Mendieta
2022 IEEE Sixth Ecuador Technical Chapters Meeting (ETCM), 01-06, 2022
42022
Mining worldwide entrepreneurs psycholinguistic dimensions from Twitter
L Kuffó, C Vaca, E Izquierdo, JC Bustamante
2018 International Conference on eDemocracy & eGovernment (ICEDEG), 179-186, 2018
42018
Validación de la escala confianza en la marca y su aplicación al estudio de las intenciones de comportamiento en un ámbito de servicios
JCB Urbina
Visión Gerencial, 279-303, 2012
42012
In Store Customer Experience: a First Approximation in the Construction of a Scale.
J Bustamante, N Rubio
The Association for Consumer Research (ACR) Latin American Advances 4, 76_80, 2017
32017
Know your customer: detection of customer experience (CX) in social platforms using text categorization
L Kuffo, C Vaca, E Izquierdo, JC Bustamante
2018 IEEE International Conference on Big Data (Big Data), 4086-4094, 2018
22018
Estimation and goodness-of-fit in latent trait models: A comparison among theoretical approaches
JC Bustamante, E Chacón
Statistical methodology 33, 83-95, 2016
22016
Escala del orgullo regional fronterizo: una aproximación desde la frontera Táchira (Venezuela)–Norte de Santander (Colombia)
EJ CHACÓN, ANAM BUSTAMANTE, JC Bustamante, LJ Caraballo
Aldea mundo 19 (37), 51-61, 2014
22014
Propuesta de un clúster de manufacturas de cuero en la Zona de Integracion Fronteriza Táchira-Norte de Santander
JC Bustamante
Aldea Mundo 13 (25), 55-69, 2008
22008
Reseña de" Transformaciones Globales. Política, Economía y Cultura" de David Held, Anthony McGrew, David Goldblatt y Jonathan Perraton
JC Bustamante
Aldea Mundo 8 (16), 107-108, 2004
22004
From Entrepreneurial Intention to Behaviour: The Influence of a Cross-Cultural Factor
J Bustamante, R Puente, E Izquierdo
International Journal of Entrepreneurial Venturing 14 (6), 645-663, 2022
12022
Automated Detection of Customer Experience through Social Platforms
J Bustamante, L Kuffo, E Izquierdo, C Vaca
2nd International Conference on Advanced Research Methods and Analytics …, 2018
12018
Una aproximación hacia una construcción teórica del valor de vida del cliente (customer Lifetime value-CLV) en el canal moderno en el Ecuador y su desarrollo práctico en la …
A Pinzón, N Loiza, JC Bustamante
Tesis Postgrado-ESPAE, 2023
2023
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20