Closing the gender gap at academic conferences: A tool for monitoring and assessing academic events C Corona-Sobrino, M García-Melón, R Poveda-Bautista, ... Plos one 15 (12), e0243549, 2020 | 42 | 2020 |
The evaluation of research excellence and the dynamics of knowledge production in the humanities: The case of history in Spain C Cañibano, I Vilardell, C Corona, C Benito-Amat Science and Public Policy 45 (6), 775-789, 2018 | 20 | 2018 |
Análisis de las dinámicas de producción de conocimiento científico bajo el sistema de evaluación de la calidad de la Educación Superior y la Ciencia C Corona Sobrino Universitat de València, 2021 | 9 | 2021 |
Could ORCID play a key role in meta-research? Discussing new analytical possibilities to study the dynamics of science and scientists R Costas, C Corona-Sobrino, N Robinson-García Handbook of Meta-Research, 215-234, 2024 | 7 | 2024 |
Adapting RRI public engagement indicators to the Spanish scientific and innovation context: a participatory methodology based on AHP and content analysis M García-Melón, T Gómez-Navarro, H Gonzalez-Urango, ... Central European Journal of Operations Research 30 (4), 1483-1512, 2022 | 4 | 2022 |
Internationalisation as transformation: trans-national mobility and research careers in the human and social sciences C Cañibano, C Corona, R Woolley 23rd International Conference on Science and Technology Indicators (STI 2018 …, 2018 | 3* | 2018 |
Dinámicas organizativas en los departamentos universitarios españoles: diversidad estratégica y rigideces institucionales C Cañibano-Sánchez, C Corona-Sobrino, J Molas-Gallart, ... Ekonomiaz: Revista vasca de economía 2 (92), 274-299, 2017 | 3 | 2017 |
La formación y las actividades de los programas de doctorado en tiempos de pandemia H González-Urango, C Corona-Sobrino, I Ligardo-Herrera | 2 | 2020 |
La docencia universitaria en tiempos de pandemia: perspectiva desde el personal docente y el alumnado IEL Herrera, CC Sobrino, HG Urango La COVID-19 llega a las aulas, 247-265, 2022 | 1 | 2022 |
El Role-Playing como estrategia para la enseñanza de la igualdad de género en la Educación Superior C Corona-Sobrino Universidad Politécnica de Madrid, 2020 | 1 | 2020 |
Mujeres e innovación 2020 P Otero Hermida, C Cañibano Sánchez, E Castro Martínez Madrid: Observatorio Mujeres, Ciencia e Innovación, 2020, 2020 | 1 | 2020 |
Toward institutionalization of responsible research and innovation: insights from case studies of technological centers in Spain H Gonzalez-Urango, C Corona-Sobrino, M García-Melón, P Marques Journal of Responsible Innovation 11 (1), 2322754, 2024 | | 2024 |
The state-of-the-art of research on science research careers C Cañibano, R Woolley, EJ Iversen, C Corona-Sobrino Handbook of Meta-Research, 293-308, 2024 | | 2024 |
Tackling Gender Disparities in Energy Research: A Diagnostic Tool for Equality in Research Centres S Sánchez-López, R Poveda-Bautista, C Corona-Sobrino, ... | | 2023 |
Experimental governance intrapped'regions? What can and cannot be done in Europe's periphery P Marques, C Corona-Sobrino, H Gonzalez-Urango, M García-Melón Ekonomiaz, 2023 | | 2023 |
Informetric methods for studying the diversity of the scientific workforce: Towards a state-of-the-art. N Robinson-Garcia, C Corona-Sobrino, Z Chinchilla-Rodríguez, ... Georgia Institute of Technology, 2023 | | 2023 |
El género: una competencia invisible para la dirección de proyectos R Poveda-Bautista, JA Diego-Mas, H González-Urango, ... | | 2023 |
La comprensión de conceptos estadísticos a través del uso de la red social Instagram CC Sobrino, IEL Herrera, HKG Urango Investigación interdisciplinar. Educación y construcción del conocimiento …, 2023 | | 2023 |
Mujer, Ciencia e Innovación en España C Cañibano, C Corona-Sobrino IV Informe sobre la Ciencia y Tecnología en España. Situar a España en el …, 2023 | | 2023 |
¿ Se puede usar Instagram como herramienta para la comprensión de conceptos estadísticos en las ciencias sociales? CC Sobrino, IEL Herrera, HKG Urango Actas-I International Congress: Education and Knowledge, 134, 2022 | | 2022 |