Angelica Risquez
TítuloCitado porAño
Using anti‐plagiarism software to promote academic honesty in the context of peer reviewed assignments
A Ledwith, A Rísquez
Studies in Higher Education 33 (4), 371-384, 2008
1032008
El rol del mentor en un proceso de mentoría universitaria
NM Soto, AM Cuadrado, MS García, A Rísquez, MS Ortega
Educación XX1 15 (2), 2012
902012
Evaluación de un modelo de orientación tutorial y mentoría en la Educación Superior a distancia
M Sánchez García, N Manzano Soto, A Rísquez, M Suárez Ortega
Instituto Nacional de Evaluación Educativa Ministerio de Educación, Cultura …, 2011
89*2011
Evaluación de un modelo de orientación tutorial y mentoría en la Educación Superior a distancia
M Sánchez García, N Manzano Soto, A Rísquez, M Suárez Ortega
Instituto Nacional de Evaluación Educativa Ministerio de Educación, Cultura …, 2011
84*2011
Value conflicts in higher education teaching
A Skelton
Teaching in Higher Education 17 (3), 257-268, 2012
68*2012
Understanding academics’ resistance towards (online) student evaluation
B Rienties
Assessment & Evaluation in Higher Education 39 (8), 987-1001, 2014
55*2014
Welcome to college? Developing a richer understanding of the transition process for adult first year students using reflective written journals
A Risquez, S Moore, M Morley
Journal of College Student Retention: Research, Theory & Practice 9 (2), 183-204, 2007
382007
Teaching at college and university: Effective strategies and key principles
S Moore, G Walsh, A Rísquez
McGraw-Hill Education (UK), 2007
372007
The jury is still out: Psychoemotional support in peer e-mentoring for transition to university
A Risquez, M Sanchez-Garcia
The Internet and Higher Education 15 (3), 213-221, 2012
362012
‘Thou shalt not plagiarise’: from self-reported views to recognition and avoidance of plagiarism
A Risquez, M O’Dwyer, A Ledwith
Assessment & Evaluation in Higher Education 38 (1), 34-43, 2013
342013
Exploring graduate and undergraduate course evaluations administered on paper and online: a case study
JJ Perrett
Assessment & Evaluation in Higher Education 38 (1), 85-93, 2013
32*2013
Estrategias eficaces para enseñar en la universidad: guía para docentes comprometidos
S Moore, G Walsh, A Rísquez
Narcea Ediciones, 2012
322012
Course evaluation matters: Improving students’ learning experiences with a peer-assisted teaching programme
A Carbone, B Ross, L Phelan, K Lindsay, S Drew, S Stoney, C Cottman
Assessment & Evaluation in Higher Education 40 (2), 165-180, 2015
272015
E-mentoría: avanzando la investigación, construyendo la disciplina
A Rísquez
Universidad Complutense de Madrid, Servicio de Publicaciones, 2006
232006
Teachers’ perceptions of and responses to student evaluation of teaching: purposes and uses in clinical education
WY Wong, K Moni
Assessment & Evaluation in Higher Education 39 (4), 397-411, 2014
202014
Sistema de orientación tutorial en la UNED: tutoría, mentoría y e-mentoría
M Sánchez, N Manzano, M Suárez, A Rísquez, L Oliveros, A Martín, ...
Presentation, VI Jornadas Internacionales de Innovación Universitaria …, 2009
202009
Usage and uptake of virtual learning environments in Ireland: findings from a multi institutional study
R Cosgrave, A Rísquez, T Logan-Phelan, T Farrelly, E Costello, M Palmer, ...
AISHE-J: The All Ireland Journal of Teaching and Learning in Higher …, 2011
192011
La mentoría como proceso de gestión de la innovación
A Rísquez
El nuevo perfil del profesor universitario en el EEES: claves para la …, 2008
192008
Technology enhanced learning and plagiarism in entrepreneurship education
A Risquez, M O'Dwyer, A Ledwith
Education+ Training 53 (8/9), 750-761, 2011
162011
E-mentoring: an extended practice, an emerging discipline
A Rísquez
Advances in e-learning: experiences and methodologies, 61-82, 2008
162008
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20