Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot1 article
0 articles
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- John G. Lynch, Jr.University of Colorado Distinguished Professor, Leeds School of BusinessCorreu electrònic verificat a colorado.edu
- Gavan FitzsimonsEdward S & Rose K Professor of Marketing and Psychology, Duke UniversityCorreu electrònic verificat a duke.edu
- gary mcclellandProfessor Emeritus of Psychology, University of Colorado BoulderCorreu electrònic verificat a colorado.edu
- Suzanne ShuJohn S. Dyson Professor in Marketing, Cornell UniversityCorreu electrònic verificat a cornell.edu
- Julie R. IrwinMiner Chair of Marketing, Lundquist College of Business, University of OregonCorreu electrònic verificat a uoregon.edu
- Amy N. DaltonAssociate Professor of Marketing, Hong Kong University of Science and TechnologyCorreu electrònic verificat a ust.hk
- Rick NetemeyerMcIntire School of Commerce, University of VirginiaCorreu electrònic verificat a virginia.edu
- Adam Eric GreenbergAssistant Professor of Marketing, Bocconi UniversityCorreu electrònic verificat a unibocconi.it
- Lena BelogolovaCorreu electrònic verificat a intellichanges.com
- Bruce CarlinProfessor of Finance, UCLACorreu electrònic verificat a anderson.ucla.edu
- Li JiangGeorge Washington UniversityCorreu electrònic verificat a gwu.edu
- Tom BakerUniversity of PennsylvaniaCorreu electrònic verificat a law.upenn.edu
- Bas DonkersProfessor of Marketing Research, Erasmus UniversityCorreu electrònic verificat a ese.eur.nl
- Bernd H. SchmittProfessor, Columbia Business SchoolCorreu electrònic verificat a columbia.edu
- Harmen OppewalProfessor of Marketing, Monash Business School, Monash UniversityCorreu electrònic verificat a monash.edu
- Kristin DiehlUSCCorreu electrònic verificat a usc.edu
- Sam MaglioAssociate Professor of Marketing and Psychology, University of TorontoCorreu electrònic verificat a utoronto.ca
- Nicholas ReinholtzUniversity of Colorado BoulderCorreu electrònic verificat a colorado.edu
- David Glen MickUniversity of VirginiaCorreu electrònic verificat a virginia.edu
- Dan ArielyProfessor of psychology and behavioral economics, Duke UniversityCorreu electrònic verificat a danariely.com
Segueix
Stephen A. Spiller
Associate Professor of Marketing and Behavioral Decision Making, UCLA Anderson School of Management
Correu electrònic verificat a anderson.ucla.edu - Pàgina d'inici