Enrique Sánchez Acosta
Enrique Sánchez Acosta
Doctor en tecnologías de la información aplicadas
Verified email at live.uem.es
Title
Cited by
Cited by
Year
MOOC: Resultados reales
ES Acosta
Rev. Educ. Virtual, no, 1-21, 2013
222013
Clasificación de medios de evaluación en los MOOC
ES Acosta, JJE Otero
Edutec. Revista Electrónica de Tecnología Educativa, a279-a279, 2014
182014
Pandemic paradox: early life H2N2 pandemic influenza infection enhanced susceptibility to death during the 2009 H1N1 pandemic
A Gagnon, E Acosta, S Hallman, R Bourbeau, LY Dillon, N Ouellette, ...
MBio 9 (1), e02091-17, 2018
162018
Peer review experiences for MOOC. Development and testing of a peer review system for a massive online course
ES Acosta, JJE Otero, GC Toletti
The New Educational Review 37 (3), 66-79, 2014
102014
Motivación en la educación masiva online. Desarrollo y experimentación de un sistema de acreditaciones para los MOOC
E Sánchez Acosta, JJ Escribano Otero, FG Valderrama
102014
Posibles mejoras en las plataformas MOOC para superar el "abismo de incertidumbre": Diseño web adaptativo y E-evaluación
JJ Sánchez Acosta, E., Escribano Otero
SCOPEO INFORME Nº2, MOOC: Estado de la situación actual, posibilidades …, 2013
9*2013
Automated assessment of free text questions for MOOC using regular expressions
ES Acosta, JJE Otero
Information Resources Management Journal (IRMJ) 27 (2), 1-13, 2014
82014
Algunas experiencias, tres claves y una propuesta para integrar el modelo BIM y el presupuesto
E Sánchez Acosta, F G. Valderrama
EUBIM 2013, 74-85, 2013
7*2013
Monitoring trends and differences in COVID-19 case fatality rates using decomposition methods: Contributions of age structure and age-specific fatality
C Dudel, T Riffe, E Acosta, AA van Raalte, M Myrskyla
medRxiv, 2020
52020
Determinants of Influenza Mortality Trends: Age-Period-Cohort Analysis of Influenza Mortality in the United States, 1959–2016
E Acosta, SA Hallman, LY Dillon, N Ouellette, R Bourbeau, DA Herring, ...
Demography 56 (5), 1723-1746, 2019
52019
Motivation in massive education online Development and testing of a system of accreditation badges for MOOC
ES Acosta, JJE Otero, F Valderrama
Digital Education Review, 18-35, 2014
52014
APC curvature plots
E Acosta, AA van Raalte
Demographic Research 41, 1205-1234, 2019
42019
Reporting and evaluating influenza virus surveillance data: An argument for incidence by single year of age.
A Gagnon, E Acosta, MS Miller
Vaccine 36 (42), 6249-6252, 2018
42018
Baby Boomers’ Excess Mortality: An International Comparative Analysis
E Acosta, A Gagnon, N Ouellette, R Bourbeau
2017 International Population Conference, 2017
32017
La evaluación P2P de tareas sobre la continuidad en un MOOC
G Castilla, M G. Romana, JJ Escribano, E Sánchez Acosta
XI Jornadas Internacionales de Innovación Universitaria. Educar para …, 2014
22014
Age-specific incidence of influenza A responds to change in virus subtype dominance
A Gagnon, E Acosta, MS Miller
Clinical Infectious Diseases, 2019
12019
Violence and mortality from external causes in Colombia: Analysis of demographic costs during the period 1979-2016
E Acosta, C Torres, R Silva-Ramirez, R Bourbeau
ALAP, 2018
12018
Determinants of Influenza Mortality Trends in US 1960–2010
E Acosta, MS Miller, SA Hallman, R Bourbeau, DA Herring, DJD Earn, ...
Submitted Demography, 2016
12016
Motivación en la educación masiva online. Desarrollo y experimentación de un sistema de acreditaciones para los MOOC.
ES Acosta, JJE Otero, F Valderrama
Digital Education Review, 18-35, 2014
12014
Age, Period, and Cohort Effects on Adult Mortality due to Extrinsic Causes of Death
E Acosta
2019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20