An explanatory model of maths achievement: Perceived parental involvement and academic motivation S Rodríguez Martínez, I Piñeiro Aguín, ML Gómez Taibo, ... Psicothema, 2017 | 74 | 2017 |
Language development of low risk preterm infants up to the age of 30 months M Pérez-Pereira, P Fernández, ML Gómez-Taibo, M Resches Early human development 90 (10), 649-656, 2014 | 63 | 2014 |
Does temperament influence language development? Evidence from preterm and full-term children M Pérez-Pereira, P Fernández, M Resches, ML Gómez-Taibo Infant Behavior and Development 42, 11-21, 2016 | 44 | 2016 |
Neurobehavioral development of preterm and full term children: biomedical and environmental influences M Perez-Pereira, P Fernandez, M Gómez-Taibo, L Gonzalez, JL Trisac, ... Early Human Development 89 (6), 401-409, 2013 | 40 | 2013 |
Atribuciones causales y enfoque de aprendizaje en estudiantes universitarios AV Arias, RG Cabanach, ML Gómez-Taibo, PV Iglesias, LMC González, ... Revista Española de Orientación y Psicopedagogía 8 (14), 287-298, 1997 | 28 | 1997 |
Influencia de las atribuciones causales internas y externas sobre las metas académicas IP Aguín, AV Arias, SR Martínez, RG Cabanach, ML Gómez-Taibo Bordón: Revista de pedagogía 50 (4), 405-413, 1998 | 23 | 1998 |
Motivación y estrategias de aprendizaje significativo A Valle, ML Gómez Boletín de Psicología 56, 37-51, 1997 | 23 | 1997 |
Variables físicas que explican la variabilidad de suelo aluvial y su comportamiento espacial DFJ Jaramillo, MLA Gómez, CAR Moná, HAG Sánchez, FÁ Mejía Pesquisa Agropecuaria Brasileira 46, 1707-1715, 2011 | 20 | 2011 |
A follow-up study of cognitive development in low risk preterm children M Pérez-Pereira, MP Fernández, ML Gómez-Taibo, Z Martínez-López, ... International Journal of Environmental Research and Public Health 17 (7), 2380, 2020 | 16 | 2020 |
Desarrollo lingüístico y comunicativo temprano de niños prematuros M Pérez-Pereira, P Fernández, C Díaz, M Resches, ML Gómez-Taibo, ... Revista de logopedia, foniatría y audiología 31 (3), 148-159, 2011 | 16 | 2011 |
Determinants of early language and communication in preterm and full term infants: a comparative study M Pérez-Pereira, P Fernández, M Resches, ML Gómez-Taibo Enfance 1 (1), 59-76, 2013 | 15 | 2013 |
An exploratory study of phonological awareness and working memory differences and literacy performance of people that use AAC MLG Taibo, PV Iglesias, MSG Raposo, MS Méndez The Spanish Journal of Psychology 13 (2), 538-556, 2010 | 12 | 2010 |
Una revisión sobre la aplicación de estrategias para aumentar el input de la comunicación aumentativa y alternativa asistida en personas con trastornos del desarrollo MLG Taibo Revista de logopedia, foniatría y audiología 36 (1), 23-35, 2016 | 11 | 2016 |
A Descriptive Study of Working Memory, Phonological Awareness and Literacy Performance of People Who Use AAC. MLG Taibo, PV Iglesias, MS Méndez, MGR del Salvador International Journal of Special Education 24 (3), 1-20, 2009 | 10 | 2009 |
Determinación de dos índices de la calidad del suelo en la calidad de la taza de café MLA Gómez, DFJ Jaramillo Revista de la Facultad de Ciencias 6 (2), 102-123, 2017 | 9 | 2017 |
Conversations about self-identity in Alzheimer disease: augmentative and alternative communication memory books as an aid MLG Taibo, PP Amado, NC Domínguez, PV Iglesias, TG Real Revista de logopedia, foniatría y audiología 34 (2), 60-67, 2014 | 9 | 2014 |
Sindrome de Burnout y alteraciones de la voz en un grupo de docentes TG Real, PV Iglesias, MLG Taibo Revista INFAD de Psicología" International Journal of Developmental and …, 2010 | 9 | 2010 |
Teaching adults with intellectual disability to combine symbols in a reading context ML Gómez-Taibo, M Varela-Rey, P Vieiro Iglesias, TJ García-Real Revista de estudios e investigación en psicología y educación, 1-5, 2017 | 3 | 2017 |
Acceso léxico en la lectura de personas con parálisis cerebral usuarias de comunicación aumentativa y alternativa ML Gómez-Taibo | 3 | 2003 |
Comunicación simbólica: comunicación aumentativa y alternativa MLG Taibo Ediciones Pirámide, 2020 | 2 | 2020 |