Get my own profile
Co-authors
Rosa Bruno-JofreProfessor of History of Education, Faculty of Education, Queen's UniversityVerified email at queensu.ca
Fernando Bárcena OrbeCatedrático de Filosofía de la Educación - UCMVerified email at edu.ucm.es
Concepción NavalUniversidad de Navarra (España). Balliol College. University of Oxford (UK)Verified email at unav.es
Patricia Quiroga UcedaUniversidad Complutense de MadridVerified email at ucm.es
M. R. González MartínEducación, Universidad Complutense de MadridVerified email at ucm.es
Marta Ruiz-CorbellaProfesora Teoría de la Educación, Facultad de Educación. UNEDVerified email at edu.uned.es
Jon Igelmo ZaldívarUniversidad Complutense de MadridVerified email at ucm.es
Lorenzo García-AretioCatedrático Emérito - (Emeritus Professor) UNED - SpainVerified email at edu.uned.es
José L. González-GeraldoProfesor Titular de Teoría e Historia de la EducaciónVerified email at uclm.es
Vicent GozalvezProfesor de Filosofía y ciencias de la Educación, Universidad de ValenciaVerified email at uv.es
Patricia VillamorUniversidad Complutense de MadridVerified email at ucm.es
MARIA JOSE FERNANDEZ- DIAZProfesora del Dpto. Investigación y Psicología en Educación.. Facultad de Educación. UCMVerified email at ucm.es
Jesús Miguel Rodríguez MantillaUniversidad Complutense de MadridVerified email at ucm.es
Miguel A. Santos RegoGrupo Esculca-Universidad de Santiago de CompostelaVerified email at usc.es
José Luis Álvarez CastilloUniversidad de CórdobaVerified email at uco.es
Antonio Bernal GuerreroUniversidad de SevillaVerified email at us.es
Juan Luis FuentesFacultad de Educación - Universidad Complutense de MadridVerified email at edu.ucm.es
Cruz Perez PerezCatedrático de la Universidad de ValenciaVerified email at uv.es
Ramon Llopis-GoigProfesor de SociologiaVerified email at uv.es
Esther López-MartínUniversidad Nacional de Educación a Distancia (UNED)Verified email at edu.uned.es
Follow
Gonzalo Jover
Catedrático de Teoría de la Educación, Universidad Complutense de Madrid
Verified email at ucm.es - Homepage