Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot3 articles
0 articles
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- Heiner EvanschitzkyAlliance Manchester Business School, The University of ManchesterCorreu electrònic verificat a manchester.ac.uk
- David M. WoisetschlägerProfessor of Services Management, Technische Universität BraunschweigCorreu electrònic verificat a tu-braunschweig.de
- Christof BackhausProfessor of Marketing, Technische Universität BraunschweigCorreu electrònic verificat a tu-braunschweig.de
- Vikas MittalRice UniversityCorreu electrònic verificat a rice.edu
- Dhruv GrewalProfessor of Marketing & Toyota Chair of Commerce and Electronic Business, Babson CollegeCorreu electrònic verificat a babson.edu
- Thomas RudolphProfessor of Marketing and Retail ManagementCorreu electrònic verificat a unisg.ch
- Stefanie PaluchProfessor for Service and Technology MarketingCorreu electrònic verificat a time.rwth-aachen.de
- B RamaseshanCurtin UniversityCorreu electrònic verificat a curtin.edu.au
- Christoph TellerJohannes Kepler University LinzCorreu electrònic verificat a jku.at
- Viswanath VenkateshVirginia TechCorreu electrònic verificat a vt.edu
- Shrihari SridharSenior Associate Dean of Mays Business School, Texas A&M University | Editor-in-Chief, Journal ofCorreu electrònic verificat a mays.tamu.edu
Segueix
Markus Blut
Professor of Marketing, Durham University
Correu electrònic verificat a durham.ac.uk - Pàgina d'inici