Follow
Joan-Tomàs Pujolà
Joan-Tomàs Pujolà
Verified email at ub.edu - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
CALLing for help: Researching language learning strategies using help facilities in a web-based multimedia program
JT Pujolă
ReCALL 14 (2), 235-262, 2002
2122002
Creando mi profesión: Una propuesta para el desarrollo profesional del profesorado
O Esteve Ruescas, K Melief, Á Alsina Pastells, A Tigchelaar, ...
Barcelona: Octaedro, 2010, 2011
1002011
Did CALL feedback feed back? Researching learners’ use of feedback
JT Pujolà
ReCALL 13 (1), 79-98, 2001
812001
Evaluación por competencias en la universidad: las competencias transversales
P Alsina, R Boix i Tomàs, S Burset Burillo, MÁMÁ García Asensio, T Mauri, ...
Universitat de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació & Ediciones …, 2011
752011
Más allá de lo escrito: la hipertextualidad y la multimodalidad en los blogs como estrategias discursivas de la comunicación digital
JT Pujolà, B Montmany
Congreso Euro-Iberoamericano de Alfabetización Mediática y Culturas …, 2010
412010
La narrativa como elemento cohesionador de tareas gamificadas para la enseñanza de lenguas extranjeras
JB Rodríguez, MVG Argüello, JTP Font
RiMe. Rivista dell'Istituto di Storia dell'Europa Mediterranea (ISSN 2035 …, 2018
332018
Gamificación:(Gamification)
JT Pujolà, FJH Jiménez
The Routledge Handbook of Spanish Language Teaching, 583-595, 2018
282018
La web audiovisual
A Bartolomé, M Grané, A Mercader, JT Puolá, V Rubinstein, C Willem
Tecnología y Comunicación Educativas 21 (45), 20-41, 2007
242007
Gamification for technology-enhanced language teaching and learning
JT Pujolà, C Appel
New technological applications for foreign and second language learning and …, 2020
232020
El portafolio digital en la docencia universitaria
JT Pujolà
Octaedro, 2019
22*2019
Basic issues in EFL teaching and learning
M Eisenmann, T Summer
(No Title), 2012
212012
El uso del portfolio para la autoevaluación continua del profesor
JT Pujolá, MVG Argüello
marcoELE. Revista de Didáctica Español Lengua Extranjera, 92-110, 2008
192008
Designing speaking interaction in LMOOCs: An eTandem approach
C Appel, JT Pujolà
ReCALL 33 (2), 161-176, 2021
182021
A study of multimodal discourse in the design of interactive digital material for language learning
S Burset, E Bosch, JT Pujolà, A Pareja-Lora, C Calle-Martínez, ...
New perspectives on teaching and working with languages in the digital era …, 2016
152016
Avaluació per competències a la universitat: les competències transversals
P Alsina, R Boix i Tomàs, S Burset Burillo, MÁMÁ García Asensio, T Mauri, ...
ICE-UB, 2010
152010
El uso del portafolio reflexivo reflexivo del profesor (PRP) para la autoevaluación en la formación continua
MVG Argüello, JT Pujolá
La evaluación en el aprendizaje y la enseñanza del español como lengua …, 2008
142008
Stories or scenarios: implementing narratives in gamified language teaching
JT Pujolà, A Argüello
GamiLearn, 2019
132019
Managing multimodal data in virtual world research for language learning
C Palomeque, JT Pujola
ReCALL 30 (2), 177-195, 2018
132018
The ELP as a mediating tool for the development of self-regulation in foreign language learning university contexts: an ethnographic study
O Esteve, M Trenchs, JT Pujolà, M Arumí, M Birello
Perspectives from the European Language Portfolio, 73-99, 2012
132012
La interrelación de contextos en la investigación en el aula: una aproximación ecológica
O Esteve, M Arumí, MD Cañada, F Fernández, E Martín, M Trenchs, ...
El proceso de enseñar lenguas. Investigaciones en Didáctica de la Lengua …, 2008
132008
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20