Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot2 articles
0 articles
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- Yubo ChenCoca-Cola Chair Professor, School of Economics and Management, Tsinghua UniversityCorreu electrònic verificat a sem.tsinghua.edu.cn
- Steven ShuganUniversity of FloridaCorreu electrònic verificat a warrington.ufl.edu
- Scott FayProfessor of Marketing, Syracuse UniversityCorreu electrònic verificat a syr.edu
- Eitan gerstnerProfessor Emeritus of Management, Technion, IsraelCorreu electrònic verificat a technion.ac.il
- Kenneth C WilburProfessor of Marketing and Analytics, Rady School of Management, University of California, San DiegoCorreu electrònic verificat a ucsd.edu
- Amitav ChakravartiProfessor of Marketing, London School of Economics and Political ScienceCorreu electrònic verificat a lse.ac.uk
- sunder kekrecarnegie mellonCorreu electrònic verificat a andrew.cmu.edu
- Laurens DeboTuck School of Business, Dartmouth CollegeCorreu electrònic verificat a tuck.dartmouth.edu
- Qiong (Chiong) WangUniversity of IllinoisCorreu electrònic verificat a illinois.edu
Segueix
Jinhong Xie (谢劲红)
JC Penney Eminent Scholar Chair, Eminent Scholar & Professor of Marketing,University of Florida
Correu electrònic verificat a ufl.edu - Pàgina d'inici