Crea el meu perfil
Coautors
- Wander JagerUniversity College Groningen, Groningen Center for Social Complexity StudiesCorreu electrònic verificat a rug.nl
- Marco JanssenProfessor, Arizona State UniversityCorreu electrònic verificat a asu.edu
- Tammo BijmoltProfessor of Marketing Research, University of GroningenCorreu electrònic verificat a rug.nl
- Thijs BroekhuizenAssociate Professor, University of GroningenCorreu electrònic verificat a rug.nl
- Henk von EijeUniversity of GroningenCorreu electrònic verificat a rug.nl
- Arvid O. I. HoffmannProfessor of Marketing at Adelaide Business SchoolCorreu electrònic verificat a adelaide.edu.au
- ANNA TORRES LACOMBAProfessora Titular, Universitat Pompeu Fabra.Correu electrònic verificat a upf.edu
- Jonathan LuffarelliAssociate Professor of Marketing, Montpellier Business SchoolCorreu electrònic verificat a montpellier-bs.com
- Claudio PanicoBocconi University, MilanCorreu electrònic verificat a unibocconi.it
- Domenico ParisiInstitute of Cognitive Sciences and Technologies National Research Council, Italy, RomeCorreu electrònic verificat a istc.cnr.it