Africa Martínez Poveda
Africa Martínez Poveda
Dirección de correo verificada de umh.es
Título
Citado por
Citado por
Año
Determination of the surplus that consumers are willing to pay for an organic wine
AM Poveda, MR Pérez, MMB Mollá-Bauza, LMC Martínez
Spanish Journal of Agricultural Research, 43-51, 2005
1572005
Influence of purchase place and consumption frequency over quality wine preferences
LMC Martínez, MB Mollá-Bauzá, FJDC Gomis, ÁM Poveda
Food Quality and Preference 17 (5), 315-327, 2006
1552006
Consumer-perceived risk model for the introduction of genetically modified food in Spain
A Martinez-Poveda, MB Molla-Bauza, FJ del Campo Gomis, ...
Food Policy 34 (6), 519-528, 2009
872009
Quality wines and wines protected by a designation of origin: Identifying their consumption determinants
L Martinez-Carrasco, M Brugarolas, A Martinez-poveda
Journal of wine research 16 (3), 213-232, 2005
702005
A contingent valuation analysis to determine profitability of establishing local organic wine markets in Spain
M Brugarolas, L Martinez-Carrasco, R Bernabeu, A Martinez-Poveda
Renewable agriculture and food systems, 35-44, 2010
422010
A competitive strategy for vegetable products: traditional varieties of tomato in the local market
M Brugarolas, L Martínez-Carrasco, A Martínez-Poveda, JJ Ruiz-Martínez
Spanish Journal of Agricultural Research 7 (2), 294-304, 2009
402009
Modelling perceived quality of tomato by structural equation analysis
L Martínez‐Carrasco, M Brugarolas, A Martínez‐Poveda, JJ Ruiz, ...
British Food Journal, 2012
362012
Análisis de las tendencias actuales en la alimentación de los españoles: posibilidades de difusión de la dieta mediterránea
L Martinez-Carrasco, M Brugarolas, A Martinez-Poveda
Revista española de estudios agrosociales y pesqueros, 151-164, 2004
232004
Comparing hypothetical versus non-hypothetical methods for measuring willingness to pay in a food context
LMC Martínez, MMB Mollá-Bauza, AM Poveda, JJR Martínez
Spanish journal of agricultural research 13 (4), 4, 2015
122015
Wine tourism product clubs as a way to increase wine added value: the case of Spain
FJ Del Campo, D López, JM Sales, AM Agulló, M Brugarolas, A Martınez, ...
International Journal of Wine Research 2, 27-34, 2010
112010
Aceptación de productos agrarios propios en los mercados locales: el aceite de oliva virgen extra en la Comunidad Valenciana
M Molla-Bauza, A Poveda, LMC Martinez
Revista española de estudios agrosociales y pesqueros, 207-224, 2010
112010
Herramientas para la aceptación de un vino ecológico: Health claims and green claims
M Brugarolas, R Bernabéu, A Martínez-Poveda, L Martínez-Carrasco, ...
XXXIst World Congress of Vine and Wine. International Organisation of Vine …, 2008
72008
El efecto de la preocupación por la salud, el interés por la gastronomía y por la actividad social sobre la intensidad de consumo de vino de calidad
MMB Mollá-Bauza, AM Poveda, FJ del Campo Gomis, LMC Martínez
Economía agraria y recursos naturales, 27-42, 2004
72004
Factores determinantes del precio de los tomates de variedades tradicionales: un análisis de precios hedónicos
L Martinez-Carrasco, M Brugarolas, A Martinez-Poveda, MM Ros, ...
Economia Agraria y Recursos Naturales 14 (1380-2016-115458), 81-95, 2014
62014
La aceptacion de los alimentos de Comercio Justo. Un estudio exploratorio en lel sureste de Espana
LMC Martinez, M Molla-Bauza, V Gil, A Martinez-Poveda
Revista española de estudios agrosociales y pesqueros, 155-178, 2007
52007
Environmental consciousness differences between primary and secondary school students
S Sánchez-Llorens, A Agulló-Torres, FJ Del Campo-Gomis, ...
Journal of Cleaner Production 227, 712-723, 2019
42019
Aceptación de variedades tradicionales de tomate en mercados locales. Un estudio de valoración contingente
L Martínez-Carrasco, M Brugarolas-Mollá, A Martínez-Poveda, ...
ITEA 111 (1), 56-72, 2015
42015
Disposición a pagar por tomates mejorados genéticamente. Aplicación de una subasta experimental
LMC Martinez, MB Bauza, A Poveda, D Ferrer, E Fresquet
Revista Española de Estudios Agrosociales y Pesqueros, 101-128, 2012
42012
Determinación de segmentos objetivos para los vinos de denominación de origen Alicante
L Martínez-Carrasco, M Brugarolas, FJ Del Campo, A Martínez-Poveda
Estudios sobre consumo 70, 87-96, 2004
32004
Learning ecological concepts in secondary schools of the northeast of Spain
M Notari Llorens, F Pardo Fabregat, A Martinez-Poveda, M Jordan Vidal
Education Sciences 9 (1), 53, 2019
22019
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20