Get my own profile
Public access
View all1 article
1 article
available
not available
Based on funding mandates
Co-authors
- Ana Belén Fernández SoutoProfesora Titular de Comunicación Audiovisual y Publicidad (Universidade de Vigo)Verified email at uvigo.es
- Silvia García-MirónUniversidad de Vigo, grupo SEPCOM (Investigación en Comunicación para el Servicio Público)Verified email at uvigo.es
- Francesca Di Virgilioassociate professor of organizational design and human resources management, University of MoliseVerified email at unimol.it
- Juan Enrique Gonzálvez VallésUniversidad Complutense de MadridVerified email at ucm.es
- Alba López BolásUniversidad Internacional de La RiojaVerified email at unir.net
- Verónica Crespo-PereiraProf. Ayte. Dra. Área de Comercialización e Investigación de Mercados. Universidade da Coruña.Verified email at udc.es
- Montse Vázquez GestalProfesora Titular de Comunicación Audiovisual y Publicidad (Universidade de Vigo)Verified email at uvigo.es
- JOSE IGNACIO NIÑO GONZALEZProfesor Titular (UCM)Verified email at ucm.es
- DAVID CALDEVILLA DOMÍNGUEZCatedrático de Ciencias de la InformaciónVerified email at ucm.es
Follow
Mónica Valderrama Santomé
Ph.D. Advertising and Public Relations University of Vigo, Spain.
Verified email at uvigo.es - Homepage