Seguir
Noelia Salido-Andres
Noelia Salido-Andres
Full time Assistant Professor of Marketing (University of A Coruña)
Dirección de correo verificada de udc.es - Página principal
Título
Citado por
Citado por
Año
Mapping the Field of Donation-Based Crowdfunding for Charitable Causes: Systematic Review and Conceptual Framework
N Salido-Andres, M Rey-Garcia, LI Alvarez-Gonzalez, ...
VOLUNTAS: International Journal of Voluntary and Nonprofit Organizations, 2021
1052021
Determinants of success of donation-based crowdfunding through digital platforms: The influence of offline factors
N Salido Andrés, M Rey García, LI Álvarez González, ...
Ciriec-España Revista De Economía Pública Social Y Cooperativa, 95, 2019
422019
Del 11-M al 14-M: jornadas de movil-ización social
NS Andrés
La comunicación en situaciones de crisis: del 11-M al 14-M: actas del XIX …, 2006
202006
Social Innovation in Arts & Culture: Place-regeneration initiatives driven by arts & culture to achieve social cohesion
G Cancellieri, A Turrini, MJS Perez, N Salido-Andres, J Kullberg, ...
Social Innovation, 79-103, 2018
182018
When the winner takes it all: online campaign factors influencing the success of donation-based crowdfunding for charitable causes
R Salido-Andres, N., Rey-Garcia, M., Alvarez-Gonzalez, L.I. & Vazquez-Casielles
International Review on Public and Nonprofit Marketing, 2021
16*2021
Because I'm happy: exploring the happiness of shopping in social enterprises and its effect on customer satisfaction and loyalty
S Cachero-Martínez, N García-Rodríguez, N Salido-Andrés
Management Decision 62 (2), 492-512, 2024
122024
Museología para la innovación social: una experiencia de regeneración territorial en la periferia europea
M Rey-García, N Salido-Andrés, MJ Sanzo Pérez, LI Álvarez González
Universidad de Cádiz, Servicio de Publicaciones, 2016
112016
Nonprofit organizations at the crossroads of offline fundraising and social innovation: The influence of promoter behavior on the success of donation-based crowdfunding through …
N Salido-Andres, M Rey-Garcia, LI Alvarez-Gonzalez, ...
Innovation, Engineering and Entrepreneurship, 946-952, 2019
102019
Connecting Social Enterprises and Sustainable Consumption: Systematic Review, Bibliometric Analysis, and Conceptual Framework
N Salido-Andres, N Garcia-Rodriguez, CM Silvia
Sustainability 14 (20), 2022
92022
Social Innovation in Consumer Protection in Finance
V Hyánek, J Navrátil, K Placier, EE Akinyi, MJ Figueroa, BA Garcia, ...
European Commission, 2016
42016
Nonprofit organizations at the crossroads of offline and online fundraising in the digital era: The influence of the volume of target beneficiaries on the success of donation …
N Salido-Andres, M Rey-Garcia, LI Alvarez-Gonzalez, ...
2018 13th Iberian Conference on Information Systems and Technologies (CISTI …, 2018
32018
Del Uso Individual al Efecto Social: Evidencias detectadas en el empleo del SMS
NS Andrés, DF Quijada
Observatorio (OBS*) 1 (1), 55-72, 2007
32007
El impacto de las organizaciones del tercer sector como innovación social en España. Nuevas soluciones para la asistencia a dependientes, la inserción laboral de vulnerables …
M Rey-García, VM Santiso, NS Andrés
Revista española del tercer sector, 97-122, 2017
12017
Social marketing, Web 2.0 and donation-based crowdfunding in Spain:" Microdonaciones" and" Hacesfalta" digital platforms as a case study
M Rey-Garcia
Casos de marketing público y no lucrativo-Casos de Marketing Público e Não …, 2015
12015
The Central Lechera Asturiana Women’s Race: A Case of Social Marketing Oriented to the Practice of a Healthy Lifestyle for Women and Girls
N García-Rodríguez, N Salido-Andrés, S Cachero-Martínez
Social Marketing and Sustainable Development Goals (SDGs) Case Studies for a …, 2023
2023
Construyendo ecosistemas de innovación social. La contribución del tercer sector de acción social a una transición digital y ecológica justa en España.
M Rey-Garcia, V Mato-Santiso, N Salido-Andres, V Bouzada-Novoa
2023
Bibliometric map of literature on Donation-based Crowdfunding for charitable causes
R Salido-Andrés, N., Rey-García, M., Álvarez-González, L.I. & Vázquez-Casielles
Innovación y estrategias en el comercio y en servicios en general: de lo …, 2021
2021
Bibliometric Map of Literatura on Donation-Based Crowdfunding for Charitable Causes
N Salido-Andrés, M Rey-García, LI Álvarez-González, ...
Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial, 2021
2021
Bibliometric map of literature on donation-based crowdfunding for charitable causes
NS Andrés, M Rey-García, LIÁ González, RV Casielles
Innovación y estrategias en el comercio y en servivios en general: de lo …, 2021
2021
Criterios programáticos para la innovación docente en ciencias de la empresa: planificación didáctica orientada a la realidad empresarial
M Rey-García, N Salido-Andrés
IV Xornadas de Innovación Docente, 207-222, 2020
2020
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20