Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot9 articles
3 articles
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- Debbie MacInnisMarshall School of Business University of Southern CaliforniaCorreu electrònic verificat a usc.edu
- Simon J. BellProfessor of Marketing, University of Melbourne; Fellow, University of CambridgeCorreu electrònic verificat a unimelb.edu.au
- C. Whan ParkRobert E. Brooker Professor of Marketing, University of Southern CaliforniaCorreu electrònic verificat a marshall.usc.edu
- Dr Omar MerloAssociate Dean (External Relations), Imperial College Business SchoolCorreu electrònic verificat a imperial.ac.uk
- Yeyi LiuXi'an Jiaotong UniversityCorreu electrònic verificat a xjtu.edu.cn
- Yu-Ting LinUniversity of New South WalesCorreu electrònic verificat a unsw.edu.au
- Matthias SeifertIE Business SchoolCorreu electrònic verificat a ie.edu
- Gaia RuberaBocconi UniversityCorreu electrònic verificat a unibocconi.it
- Tobias KretschmerProfessor of Management, LMU MunichCorreu electrònic verificat a lmu.de
- HaeEun Helen ChunAssociate Professor of Services Marketing, Cornell UniversityCorreu electrònic verificat a cornell.edu
- Paul TraceyProfessor of Innovation and Organization, Cambridge Judge Business SchoolCorreu electrònic verificat a jbs.cam.ac.uk
- He (Michael) JiaThe University of Hong KongCorreu electrònic verificat a hku.hk
- Rajesh ChandyProfessor of Marketing, London Business SchoolCorreu electrònic verificat a london.edu
- Stephan M. WagnerProfessor and Chair of Logistics Management, Swiss Federal Institute of Technology Zurich (ETHCorreu electrònic verificat a ethz.ch
- Rafael de HoyosThe World BankCorreu electrònic verificat a worldbank.org
Segueix
Andreas B. Eisingerich
Professor of Marketing, Imperial College Business School, Imperial College London
Correu electrònic verificat a imperial.ac.uk