Luis J. Rodríguez-Muñiz (ORCID: 0000-0001-8702-8361)
Luis J. Rodríguez-Muñiz (ORCID: 0000-0001-8702-8361)
Associate Professor, Universidad de Oviedo
Verified email at uniovi.es - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
El uso de los juegos como recurso didáctico para la enseñanza y el aprendizaje de las Matemáticas: estudio de una experiencia innovadora
L Muñiz-Rodríguez, P Alonso, LJ Rodríguez-Muñiz
Unión. Revista Iberoamericana de Educación Matemática 39, 19-33, 2014
1312014
Permanencia en la universidad: la importancia de un buen comienzo
ME García, ABB Gutiérrez, LJ Rodríguez-Muniz
Aula abierta 44 (1), 1-6, 2016
662016
Predicción del abandono universitario: variables explicativas y medidas de prevención
ABB Gutiérrez, RC Menéndez, LJ Rodríguez-Muñíz, JCN Pérez, ...
Revista Fuentes, 63-84, 2015
612015
¿ Hay un vacío en la formación inicial del profesorado de matemáticas de Secundaria en España respecto a otros países?[Is there a gap in initial secondary mathematics teacher …
L Muñiz-Rodríguez, P Alonso, LJ Rodríguez-Muñiz, M Valcke
Revista de educación 372, 111-140, 2016
23*2016
Influence diagrams with super value nodes involving imprecise information
M López-Díaz, LJ Rodríguez-Muñiz
European Journal of Operational Research 179 (1), 203-219, 2007
222007
Estrategias de las universidades españolas para mejorar el rendimiento en matemáticas del alumnado de nuevo ingreso
LJ Rodríguez-Muniz, P Díaz
Aula abierta 43 (2), 69-76, 2015
212015
Solving influence diagrams with fuzzy chance and value nodes
LJ Rodrı́guez-Muñiz, M López-Dı́az, MÁ Gil
European journal of operational research 167 (2), 444-460, 2005
202005
¿Qué motivos tienen los estudiantes de Bachillerato para elegir una carrera universitaria?
MCJM Luis. J. Rodríguez-Muñiz, Debora Areces, Javier Suárez-Álvarez
Revista de Psicología y Educación 14 (1), 1-15, 2019
182019
Interpretability of fuzzy association rules as means of discovering threats to privacy
L Troiano, LJ Rodríguez-Muñiz, J Ranilla, I Díaz
International Journal of Computer Mathematics 89 (3), 325-333, 2012
162012
Developing and validating a competence framework for secondary mathematics student teachers through a Delphi method
L Muñiz-Rodríguez, P Alonso, LJ Rodríguez-Muñiz, M Valcke
Journal of Education for Teaching, 1-17, 2017
152017
Discovering user preferences using Dempster–Shafer theory
L Troiano, LJ Rodríguez-Muñiz, I Díaz
Fuzzy Sets and Systems 278, 98-117, 2015
152015
The s-differentiability of a fuzzy-valued mapping
LJ Rodrı́guez-Muñiz, M López-Dı́az, MÁ Gil, DA Ralescu
Information Sciences 151, 283-299, 2003
152003
Information sources used by high school students in the college degree choice
D Areces, LJR Muñiz, Y De La Roca, M Cueli
Psicothema, 253-259, 2016
142016
An improvement of a comparison of experiments in statistical decision problems with fuzzy utilities
MA Gil, M Lopez-Diaz, LJ Rodriguez-Muniz
IEEE Transactions on Systems, Man, and Cybernetics-Part A: Systems and …, 1998
141998
Exploring the effectiveness of video-vignettes to develop mathematics student teachers’ feedback competence
L Muñiz Rodríguez, P Alonso, LJ Rodríguez-Muñiz, K De Coninck, ...
Eurasia Journal of Mathematics Science and Technology Education 14 (11), 2018
122018
Statistical analysis of parametric t-norms
L Troiano, LJ Rodriguez-Muniz, P Marinaro, I Diaz
Information Sciences 257, 138-162, 2014
122014
Hukuhara derivative of the fuzzy expected value
LJ Rodrı́guez-Muñiz, M López-Dı́az
Fuzzy sets and systems 138 (3), 593-600, 2003
122003
¿Cómo promover la alfabetización estadística y probabilística en contexto? Estrategias y recursos a partir de la COVID-19 para Educación Primaria
À Alsina, C Vásquez, L Muñiz-Rodríguez, LJ Rodríguez-Muñiz
Épsilon - Revista de Educación Matemática 104, 99-128, 2020
112020
Washback effect of university entrance exams in applied mathematics to social sciences
LJ Rodríguez-Muñiz, P Díaz, V Mier, P Alonso
PloS one 11 (12), e0167544, 2016
112016
Fuzzy sets in data protection: strategies and cardinalities
I Díaz, LJ Rodríguez-Muñiz, L Troiano
Logic Journal of the IGPL 20 (4), 657-666, 2012
112012
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20