Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot2 articles
1 article
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- Evangelos ChristouProfessor of Tourism Marketing, International Hellenic UniversityCorreu electrònic verificat a ihu.gr
- Ulrike GretzelSenior Fellow, University of Southern CaliforniaCorreu electrònic verificat a usc.edu
- Chulmo KooKyung Hee UniversityCorreu electrònic verificat a khu.ac.kr
- Andrew LockwoodEmeritus Professor of Management, University of SurreyCorreu electrònic verificat a surrey.ac.uk
- Zheng Xiang 向征Professor, Howard Feiertag Department of Hospitality & Tourism Management, Virginia TechCorreu electrònic verificat a vt.edu
- HG ParsaUniversity of DenverCorreu electrònic verificat a du.edu
- Tom BaumProfessor, University of StrathclydeCorreu electrònic verificat a strath.ac.uk
- Levent AltinayProfessor of Strategy and Entrepreneurship, Oxford Brookes UniversityCorreu electrònic verificat a brookes.ac.uk
- Jamie MurphyUniversity of Eastern FinlandCorreu electrònic verificat a uef.fi
- Werner KunzProfessor of Marketing, University of Massachusetts BostonCorreu electrònic verificat a umb.edu
- Lerzan AksoyDean, Gabelli School of Business and Professor of Marketing, Fordham UniversityCorreu electrònic verificat a fordham.edu
- Kristina HeinonenProfessor, Hanken School of Economics, Helsinki, FinlandCorreu electrònic verificat a hanken.fi
- Maro VlachopoulouProfessor, Dept. of Applied Informatics, University of MacedoniaCorreu electrònic verificat a uom.gr
- Dr Athina NellaHellenic Open UniversityCorreu electrònic verificat a eap.gr
- Luisa MichUniversity of TrentoCorreu electrònic verificat a unitn.it
- Edgar WhitleyLSECorreu electrònic verificat a lse.ac.uk
- Rodolfo BaggioBocconi University, Milan, ItalyCorreu electrònic verificat a unibocconi.it
- Kostas ZafiropoulosProfessor of Quantitative Methods, University of Macedonia, Thessaloniki, GreeceCorreu electrònic verificat a uom.gr