Crea el meu perfil
Coautors
- Nikolaos KourentzesUniversity of SkövdeCorreu electrònic verificat a his.se
- John BoylanProfessor of Business Analytics, Lancaster UniversityCorreu electrònic verificat a lancaster.ac.uk
- Robert FildesCentre for Marketing Analytics and Forecasting, Lancaster UniversityCorreu electrònic verificat a lancaster.ac.uk
- Oliver SchaerLeBow College of Business, Drexel UniversityCorreu electrònic verificat a drexel.edu
- Kandrika Fadhlan PritulargaLancaster University Management SchoolCorreu electrònic verificat a lancaster.ac.uk
- Keith OrdEmeritus Professor of Business Statistics, Georgetown UniversityCorreu electrònic verificat a georgetown.edu
- Adam N. LetchfordLancaster UniversityCorreu electrònic verificat a lancaster.ac.uk
- Jethro BrowellUniversity of GlasgowCorreu electrònic verificat a glasgow.ac.uk
- Juan Ramon TraperoFull Professor, Universidad de Castilla-La ManchaCorreu electrònic verificat a uclm.es
- Bahman Rostami-TabarProfessor, Cardiff UniversityCorreu electrònic verificat a cardiff.ac.uk
- Yves R. SagaertAssistant Professor, VIVES University of Applied SciencesCorreu electrònic verificat a vives.be
- Rebecca KillickLancaster UniversityCorreu electrònic verificat a lancs.ac.uk
- Sergey SvetunkovСанкт-Петербургский политехнический университет Петра ВеликогоCorreu electrònic verificat a svetunkov.ru
Segueix
Ivan Svetunkov
Lecturer of Marketing Analytics, Lancaster University Management School
Correu electrònic verificat a lancaster.ac.uk - Pàgina d'inici