Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot12 articles
5 articles
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- Erose Sthapit, PhDSenior Lecturer, Manchester MetCorreu electrònic verificat a mmu.ac.uk
- Natalia RubioFull Professor of Marketing (Universidad Autónoma de Madrid)Correu electrònic verificat a uam.es
- Sara CampoFull Professor (Profesora Catedrática) of Marketing and Tourism MarketingCorreu electrònic verificat a uam.es
- Sebastián MolinilloProfessor of Marketing, University of Malaga (Spain)Correu electrònic verificat a uma.es
- Sandra LoureiroFull Professor MarketingCorreu electrònic verificat a iscte-iul.pt
- Peter BjörkProfessor in Marketing, HANKEN School of EconomicsCorreu electrònic verificat a hanken.fi
- Jaime RomeroFull Professor / Catedrático de Universidad (Marketing - Universidad Autónoma de Madrid)Correu electrònic verificat a uam.es
- Dafnis N. CoudounarisHanken School of Economics & University of London -Editor-in-Chief Int. J. Export MarketingCorreu electrònic verificat a hanken.fi
- Sebastian ZenkerProfessor, PhD, Copenhagen Business SchoolCorreu electrònic verificat a cbs.dk
- Dr Erik BraunCopenhagen Business SchoolCorreu electrònic verificat a cbs.dk
- Paolo MuraProfessor, Zayed UniversityCorreu electrònic verificat a zu.ac.ae
- Tan Vo-ThanhFull Professor, Excelia Business SchoolCorreu electrònic verificat a excelia-group.com
- DESIDERIO GUTIERREZ TAÑOAssociate Professor of Marketing. Universidad de La LagunaCorreu electrònic verificat a ull.edu.es
- Ricardo J Díaz ArmasAssociate Professor in Marketing (Full). Universidad de La LagunaCorreu electrònic verificat a ull.edu.es
- Ricardo Godinho BilroAssistant Professor of Marketing, ISCTE Business School, University Institute of LisbonCorreu electrònic verificat a iscte.pt