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Pedro Cuesta-Valiño
Pedro Cuesta-Valiño
Correu electrònic verificat a uah.es
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Nuevas tendencias en comunicación estratégica
TP Blanco, JS Herrera
Esic Editorial, 2017
3272017
The impact of corporate social responsibility on customer loyalty in hypermarkets: A new socially responsible strategy
P Cuesta‐Valiño, PG Rodríguez, E Núñez‐Barriopedro
Corporate Social Responsibility and Environmental Management 26 (4), 761-769, 2019
1312019
A PLS-SEM approach to understanding E-SQ, e-satisfaction and e-loyalty for fashion e-retailers in Spain
PG Rodríguez, R Villarreal, PC Valiño, S Blozis
Journal of Retailing and Consumer Services 57, 102201, 2020
1212020
Sustainable development and consumer behavior in rural tourism—the importance of image and loyalty for host communities
JM López-Sanz, A Penelas-Leguía, P Gutiérrez-Rodríguez, ...
Sustainability 13 (9), 4763, 2021
832021
Estrategias de marketing para grupos sociales
JS Herrera, TP Blanco
ESIC Editorial, 2010
782010
The role of consumer happiness in brand loyalty: a model of the satisfaction and brand image in fashion
P Cuesta-Valiño, P Gutiérrez-Rodríguez, E Núnez-Barriopedro
Corporate Governance: The International Journal of Business in Society 22 (3 …, 2022
752022
Rural tourism and the sustainable development goals. A study of the variables that most influence the behavior of the tourist
JM López-Sanz, A Penelas-Leguía, P Gutiérrez-Rodríguez, ...
Frontiers in Psychology 12, 722973, 2021
662021
Sustainable, smart and Muslim-friendly tourist destinations
P Cuesta-Valiño, F Bolifa, E Núñez-Barriopedro
Sustainability 12 (5), 1778, 2020
642020
Estrategias de crecimiento de las empresas de distribución comercial de productos de gran consumo que operan en España
P Cuesta Valiño
Estrategias de crecimiento de las empresas de distribución comercial de …, 2002
612002
La responsabilidad social corporativa (RSC): una orientación emergente en la gestión de las entidades bancarias españolas
MMS Álvarez, PC Valiño, AP Leguía
Conocimiento, innovación y emprendedores: Camino al futuro, 135, 2007
512007
Why do people return to video platforms? Millennials and centennials on TikTok
P Cuesta-Valiño, P Gutiérrez-Rodríguez, P Durán-Álamo
Media and Communication 10 (1), 198-207, 2022
462022
Word of mouth and digitalization in small retailers: Tradition, authenticity, and change
P Cuesta-Valino, P Gutiérrez-Rodríguez, B García-Henche
Technological Forecasting and Social Change 175, 121382, 2022
452022
Treinta años de hipermercados en España
P Cuesta Valiño
Distribución y consumo, 46-56, 2004
452004
How does happiness influence the loyalty of karate athletes? A model of structural equations from the constructs: consumer satisfaction, engagement, and meaningful
E Núñez-Barriopedro, P Cuesta-Valiño, P Gutiérrez-Rodríguez, ...
Frontiers in Psychology 12, 653034, 2021
442021
Perception of advertisements for healthy food on social media: Effect of attitude on consumers’ response
P Cuesta-Valiño, PG Rodríguez, E Núñez-Barriopedro
International journal of environmental research and public health 17 (18), 6463, 2020
442020
Valoración de los factores determinantes de la calidad del servicio público local: un análisis de la percepción de los ciudadanos y sus repercusiones sobre la satisfacción y …
PG Rodríguez, JLV Burguete, PC Valiño
INNOVAR. Revista de Ciencias Administrativas y Sociales 20 (36), 139-156, 2010
442010
The effects of corporate social responsibility on customer-based brand equity: Spanish hypermarket case
P Gutiérrez Rodríguez, P Cuesta Valiño, JL Vazquez Burguete
Economic research-Ekonomska istraživanja 30 (1), 290-301, 2017
392017
Sponsorship image and value creation in E-sports
P Cuesta-Valiño, P Gutiérrez-Rodríguez, C Loranca-Valle
Journal of Business Research 145, 198-209, 2022
342022
De responsabilidad social a sostenibilidad corporativa: una revisión actualizada
JG Masip, PC Valiño
aDResearch ESIC International Journal of Communication Research 17 (17), 46-71, 2018
342018
La franquicia: una fórmula comercial con éxito en pleno crecimiento
C DE FRANQUICIA
Distribución y consumo 178, 5, 2004
332004
En aquests moments el sistema no pot dur a terme l'operació. Torneu-ho a provar més tard.
Articles 1–20