Phonological and orthographic coding in deaf skilled readers. N Fariña, JA Duñabeitia, M Carreira Cognition 168, 27-33, 2017 | 44 | 2017 |
Reading without phonology: ERP evidence from skilled deaf readers of Spanish B Costello, S Caffarra, N Fariña, JA Duñabeitia, M Carreiras Scientific Reports 11 (5202), 2021 | 19 | 2021 |
Are Dyslexic People more Creative? Myth or Reality: A Meta-analysis. M Gutiérrez-Ortega, M Torres-Quesada, P Crespo, V López-Fernández, ... Psicología Educativa 29 (1), 55-64, 2023 | 2 | 2023 |
“Signándole a la infancia”: una metodología inclusiva en educación infantil N Fariña, S Rumeu Revista de Estilos de Aprendizaje 15 (29), 76-88, 2022 | 1 | 2022 |
¿ Son las personas disléxicas más creativas? Mito o realidad: metaanálisis M Gutiérrez-Ortega, M Torres-Quesada, P Crespo Alberto, ... Psicología Educativa, 2023 | | 2023 |
Reading in deaf individuals N Fariña, A Pérez, JA Duñabeitia, M Carreiras | | 2016 |
Do skilled deaf readers access phonological codes? N Fariña, A Pérez, JA Duñabeitia, M Carreiras | | 2016 |
Efecto de la iconicidad en sordos lectores N Fariña, M Betancort, E Gutiérrez-Sigut La lengua de signos española hoy: Informe de la situación de la lengua de …, 2014 | | 2014 |
Explorando el léxico de la LSE52 MÁ Sampedro, P Dias, N Fariña, S Villameriel, B Costello, M Giezen, ... | | |