Seguir
Cristina A. Huertas Abril (ORCID: 0000-0002-9057-5224)
Cristina A. Huertas Abril (ORCID: 0000-0002-9057-5224)
Otros nombresCristina Huertas Abril
Profesora Titular de Universidad. Dpto. Filologías Inglesa y Alemana, Universidad de Córdoba
Dirección de correo verificada de uco.es
Título
Citado por
Citado por
Año
MOOCs: Origins, concept and didactic applications: A systematic review of the literature (2012–2019)
FJ Palacios Hidalgo, CA Huertas Abril, ME Gómez Parra
Technology, Knowledge and Learning 25 (4), 853-879, 2020
772020
Technology-based review on Computer-Assisted Language Learning: A chronological perspective
D Tafazoli, CA Huertas-Abril, ME Gomez-Parra
Píxel-Bit. Revista de Medios y Educación, 29-43, 2019
672019
Digital and Media Competences: Key Competences for EFL Teachers.
FJ Palacios Hidalgo, M Gómez Parra, CA Huertas Abril
Teaching English with Technology 20 (1), 43-59, 2020
642020
A cross-cultural study on the attitudes of English language students towards Computer-Assisted Language Learning.
D Tafazoli, M Gómez Parra, CA Huertas Abril
Teaching English with Technology 18 (2), 34-68, 2018
552018
Computer literacy: Sine qua non for digital age of language learning & teaching
D Tafazoli, MEG Parra, CAH Abril
Theory and Practice in Language Studies 7 (9), 716, 2017
422017
Developing speaking with 21st Century digital tools in the English as a foreign language classroom: New literacies and oral skills in primary education
CA Huertas Abril
Aula Abierta, 2021
412021
Intelligent language tutoring system: Integrating intelligent computer-assisted language learning into language education
D Tafazoli, EG María, CAH Abril
International Journal of Information and Communication Technology Education …, 2019
392019
La importancia de la competencia digital para la superación de la brecha lingüística en el siglo XXI: Aproximación, factores y estrategias
ME Gómez-Parra, CA Huertas-Abril
Edmetic 8 (1), 88-106, 2019
342019
Attitude towards computer-assisted language learning: Do gender, age and educational level matter?
D Tafazoli, ME Gómez Parra, CA Huertas Abril
Teaching English with Technology 19 (3), 22-39, 2019
322019
Los trabajos de fin de grado (TFG) como innovación en el EEES. Una propuesta de tarea colaborativa basada en la tutoría piramidal
MEG Parra, RS Rodríguez, CAH Abril
Educar 54 (2), 369-389, 2018
312018
Designing Materials for Emergency Remote Language Teaching Contexts: A Qualitative Study of Pre-Service Teachers' Experiences.
CA Huertas-Abril, FJ Palacios-Hidalgo, ME Gómez-Parra
TESL-EJ 25 (2), n2, 2021
192021
Aproximación a la funcionalidad en traducción literaria
CH Abril
Estudios 2, 9-19, 2012
172012
Formación inicial del docente AICLE en España: Retos y claves
FJ Palacios, MEG Parra, CAH Abril
Estudios Franco-Alemanes. Revista internacional de Traducción y Filología 10 …, 2018
162018
The Role of Technology in the Development of Materials for Bilingual Education
CA Huertas Abril
Educación Bilingüe: Tendencias Educativas y Conceptos Clave / Bilingual …, 2017
16*2017
A cross-cultural qualitative study on students’ attitudes towards computer-assisted language learning
D Tafazoli, ME Gómez-Parra, CA Huertas-Abril
The Qualitative Report 25 (7), 1841-1855, 2020
152020
Cross-cultural perspectives on technology-enhanced language learning
D Tafazoli, ME Gomez Parra, CA Huertas-Abril
IGI Global, 2018
152018
La tutoría piramidal como estrategia de aprendizaje para el diseño y desarrollo del trabajo final de grado en educación
R Serrano Rodríguez, C Huertas Abril, M Osuna Rodríguez, ...
UCOPress, 2017
152017
EFL teachers' perceptions on the potential of MOOCs for lifelong learning
FJ Palacios-Hidalgo, CA Huertas-Abril, ME Gómez-Parra
International Journal of Web-Based Learning and Teaching Technologies …, 2020
142020
Competencia digital docente percibida del profesorado bilingüe en formación: Estudio comparativo entre enseñanza presencial y enseñanza a distancia de emergencia
FJ Palacios-Hidalgo, CA Huertas-Abril, ME Gómez-Parra
Revista de educación a distancia (RED) 22 (69), 2022
132022
Key factors to evaluate the impact of bilingual programs: Employability, mobility and intercultural awareness
MEG Parra, CA Huertas-Abril, R Espejo-Mohedano
Porta Linguarum Revista Interuniversitaria de Didáctica de Las Lenguas …, 2021
122021
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20