Seguir
Ana Fernández-Viciana
Ana Fernández-Viciana
Facultad Padre Ossó (Universiad de Oviedo)
Dirección de correo verificada de facultadpadreosso.es - Página principal
Título
Citado por
Citado por
Año
El pensamiento de los futuros maestros de inglés en Educación Primaria: creencias sobre su autoeficacia docente
A Fernández-Viciana, A Fernández-Costales
Bellaterra Journal of Teaching & Learning Language & Literature 10 (1), 42-60, 2017
192017
La autoeficacia percibida en los futuros docentes de inglés de Educación Primaria
A Fernández Viciana, A Fernández-Costales
Universidad de Granada, 2019
142019
Cooperative Learning for a More Sustainable Education: Gender Equity in the Learning of Maths
JA Prieto-Saborit, D Méndez-Alonso, JA Cecchini, A Fernández-Viciana, ...
Sustainability 13 (15), 8220, 2021
92021
Todos somos diversos y todos somos capaces: las inteligencias múltiples y su influencia en la autoeficacia
L Molejón Asenjo, AM Fernández Viciana
Prácticas innovadoras inclusivas: retos y oportunidades, 2017
72017
Main challenges in the training of language competence of pre-service teachers of English as a foreign language: A qualitative study, Anglisticum Journal, 6 (12), 9-17
A Fernandez-Viciana, A Fernandez-Costales
32017
Implementation of cooperative learning and its relationship with prior training of teachers, performance and equity in mathematics: A longitudinal study
JA Prieto-Saborit, D Méndez-Alonso, A Fernández-Viciana, LJD Dixit, ...
Sustainability 14 (23), 16243, 2022
22022
Pre-Service Teachers' Perception on Their EFL Competence and Professional Requirements.
AM Ramos-García, A Fernández-Viciana
Language Teaching Research Quarterly 13, 44-53, 2019
22019
Estudio comparativo entre Cataluña y Asturias de representaciones lingüísticas en Educación Primaria: autorretratos y plurilingüismo: A comparative study of linguistic …
NS Quintana, A Fernández-Viciana
ENSAYOS. Revista de la Facultad de Educación de Albacete 38 (1), 134-154, 2023
2023
A profile of students pursuing a Degree in Primary Education, Foreign Language Track
A Fernández-Viciana, F Ordóñez-Fernández
Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat 11 (1), 59-73, 2023
2023
A comparative study of linguistic representations between Catalonia and Asturias in primary education: self-portraits and plurilingualism
N Sánchez Quintana, AM Fernández Viciana
Ensayos-Revista de la Facultad de Educación de Albacete, 2023
2023
Creencias del futuro maestro de inglés sobre su formación lingüística y metodológica y su autoeficacia docente. El caso de la Universidad de Oviedo
AM Fernández Viciana
2017
Main Challenges in the Training of Language Competence of Preservice Teachers of English as a Foreign Language: A Qualitative Study
AF Viciana, AF Costales
ANGLISTICUM. Journal of the Association-Institute for English Language and …, 2017
2017
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–12