El pensamiento de los futuros maestros de inglés en Educación Primaria: creencias sobre su autoeficacia docente A Fernández-Viciana, A Fernández-Costales Bellaterra Journal of Teaching & Learning Language & Literature 10 (1), 42-60, 2017 | 21 | 2017 |
La autoeficacia percibida en los futuros docentes de inglés de Educación Primaria A Fernández Viciana, A Fernández-Costales Universidad de Granada, 2019 | 16 | 2019 |
Cooperative learning for a more sustainable education: Gender equity in the learning of maths JA Prieto-Saborit, D Méndez-Alonso, JA Cecchini, A Fernández-Viciana, ... Sustainability 13 (15), 8220, 2021 | 11 | 2021 |
Todos somos diversos y todos somos capaces: las inteligencias múltiples y su influencia en la autoeficacia L Molejón Asenjo, AM Fernández Viciana Prácticas innovadoras inclusivas: retos y oportunidades, 2017 | 8 | 2017 |
Implementation of cooperative learning and its relationship with prior training of teachers, performance and equity in mathematics: A longitudinal study JA Prieto-Saborit, D Méndez-Alonso, A Fernández-Viciana, LJD Dixit, ... Sustainability 14 (23), 16243, 2022 | 7 | 2022 |
Pre-Service Teachers' Perception on Their EFL Competence and Professional Requirements. AM Ramos-García, A Fernández-Viciana Language Teaching Research Quarterly 13, 44-53, 2019 | 3 | 2019 |
Main challenges in the training of language competence of pre-service teachers of English as a foreign language: A qualitative study, Anglisticum Journal, 6 (12), 9-17 A Fernandez-Viciana, A Fernandez-Costales | 3 | 2017 |
Estudio comparativo entre Cataluña y Asturias de representaciones lingüísticas en Educación Primaria: autorretratos y plurilingüismo. NS Quintana, AF Viciana Ensayos: Revista de la Facultad de Educación de Albacete 38 (1), 134-154, 2023 | 1 | 2023 |
A profile of students pursuing a Degree in Primary Education, Foreign Language Track A Fernández-Viciana, F Ordóñez-Fernández Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat 11 (1), 59-73, 2023 | | 2023 |
A comparative study of linguistic representations between Catalonia and Asturias in primary education: self-portraits and plurilingualism N Sánchez Quintana, AM Fernández Viciana Ensayos-Revista de la Facultad de Educación de Albacete, 2023 | | 2023 |
Creencias del futuro maestro de inglés sobre su formación lingüística y metodológica y su autoeficacia docente. El caso de la Universidad de Oviedo AM Fernández Viciana | | 2017 |
Main Challenges in the Training of Language Competence of Preservice Teachers of English as a Foreign Language: A Qualitative Study AF Viciana, AF Costales ANGLISTICUM. Journal of the Association-Institute for English Language and …, 2017 | | 2017 |