Elena Fraj Andrés
Elena Fraj Andrés
Senior Lecturer in Marketing at the University of Zaragoza (Spain)
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Año
Environmental Values and Lifestyles as Determining Factors of the Ecological Consumer Behaviour: An Empirical Analysis
E Fraj, E. y Martínez
Journal of Consumer Marketing 23 (3), 133-144, 2006
5182006
Family as a source of consumer‐based brand equity
RB Gil, EF Andres, EM Salinas
Journal of product & brand management, 2007
4722007
Ecological Consumer Behaviour: An Empirical Analysis
E Fraj, E. y Martínez
International Journal of Consumer Studies 31 (1), 26-33, 2007
4032007
Environmental strategies and organizational competitiveness in the hotel industry: The role of learning and innovation as determinants of environmental success
E Fraj, I Matute, J. y Melero
Tourism Management 46, 30-42, 2015
3022015
A multidimensional approach to the influence of environmental marketing and orientation on the firm’s organizational performance
E Fraj-Andrés, E Martinez-Salinas, J Matute-Vallejo
Journal of Business Ethics 88 (2), 263, 2009
2482009
Influence of personality on ecological consumer behaviour
E Fraj, E Martinez
Journal of Consumer Behaviour: An International Research Review 5 (3), 167-181, 2006
1962006
Factors affecting corporate environmental strategy in Spanish industrial firms
E Fraj‐Andrés, E Martínez‐Salinas, J Matute‐Vallejo
Business strategy and the Environment 18 (8), 500-514, 2009
1442009
Green marketing strategy and the firm’s performance: the moderating role of environmental culture
E Fraj, J Martínez, E. y Matute
Journal of Strategic Marketing 19 (4), 335-351, 2011
1262011
The Effects of Learner-Generated Videos for YouTube on Learning Outcomes and Satisfaction
C Orús, MJ Barlés, D Belanche, LV Casaló, R Fraj, E. y Gurrea
Computers & Education 95 (April), 254–269, 2016
1222016
Impact of environmental knowledge on ecological consumer behaviour: an empirical analysis
E Fraj-Andrés, E Martínez-Salinas
Journal of International Consumer Marketing 19 (3), 73-102, 2007
1142007
Comportamiento del consumidor ecológico
E Fraj
Esic Editorial, 2002
1142002
Green Marketing in B2B Organisations: An Empirical analysis from the Natural-Resources-Based View of the firm
E Fraj, J Martínez, E. y Matute
Journal of Business and Industrial Marketing 28 (5), 396-410, 2013
802013
Company image and corporate social responsibility: reflecting with SMEs' managers
J Camra‐Fierro, E Centeno, E Fraj‐Andrés, ME López‐Pérez, ...
Marketing Intelligence & Planning, 2012
602012
El nivel de conocimiento medioambiental como factor moderador de la relación entre la actitud y el comportamiento ecológico
EM Salinas, EF Andrés
Investigaciones Europeas de Dirección y Economía de la Empresa 11 (1), 223-243, 2005
552005
El nivel de conocimiento medioambiental como factor moderador de la relación entre la actitud y el comportamiento ecológico
EM Salinas, EF Andrés
Investigaciones Europeas de Dirección y Economía de la Empresa 11 (1), 223-243, 2005
552005
The Relevance of the Environmental Factor in Corporate Strategies: An Application to the Consumer Goods Industry
R Bravo, E Fraj, E. y Martínez
Journal of Applied Business Research 23 (1), 79-94, 2007
48*2007
Un estudio exploratorio sobre las variables psicográficas que influyen en el comportamiento del consumidor ecológico
EM Salinas, IG Esteban, EF Andrés
Revista de economía y empresa 21 (50), 61-88, 2004
462004
El consumo ecológico explicado a través de los valores y estilos de vida. Implicaciones en la estrategia medioambiental de la empresa
EF Andrés, EM Salinas
Cuadernos de CC. EE. Y EE 46, 33-54, 2004
412004
Corporate environmentalism strategy in the Spanish consumer product sector: a typology of firms
I Buil‐Carrasco, E Fraj‐Andrés, J Matute‐Vallejo
Business Strategy and the Environment 17 (6), 350-368, 2008
352008
Identification of the Profiles of Women Who Take Holiday Decisions
MJ Barlés, J Fraj, E. y Matute
Tourism Review 65 (1), 4-17, 2010
34*2010
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20