Follow
Milton F. Barragán-Landy
Milton F. Barragán-Landy
Docente Investigador, Universidad de Cuenca
Verified email at ucuenca.edu.ec
Title
Cited by
Cited by
Year
Costo/beneficio un modelo estratégico para el gestor de la seguridad y salud ocupacional
F Ledesma, MFB Landy
Revista de la Facultad de Ciencias Químicas, 1-14, 2017
102017
Service quality factors in the construction sector: A literature review
MFB Landy, S Sousa, F Romero
IOP Conference Series: Materials Science and Engineering 800 (1), 012035, 2020
72020
Elaboración de un modelo de evaluación para la calidad del servicio en restaurantes en Cuenca
JJV Mora, MFB Landy
Revista de la Facultad de Ciencias Químicas, 62-77, 2017
72017
Estudio sobre la caracterización y manejo de residuos sólidos en centros educativos de la Cuenca Alta del Rio; de la Sabana
R Cañedo, M Barragán, B Olivier, A Rodríguez, R López
Acapulco, Guerrero, México; Universidad Autónoma de Guerrero; Dirección …, 2015
62015
A Proposed Representative Sampling Methodology
M Barragán-Landy, S Sousa, F Romero, C Leão
20th European Conference on Research Methodology for Business and Management …, 2020
22020
Percepción de los clientes sobre la calidad del servicio: un estudio empírico
MC Barragan, MF Cárdenas, L Vega, C Azanza, EA Siavichay
Maskana 14 (1), 9-21, 2023
12023
Calidad de servicio interno sobre la satisfacción laboral: un análisis de su influencia en empresas manufactureras (Tema Central)
JB Astudillo Astudillo, MF Barragán Landy
Quito, EC: Universidad Andina Simón Bolívar/Corporación Editora Nacional, 2024
2024
Calidad de servicio interno sobre la satisfacción laboral: un análisis de su influencia en empresas manufactureras
MF Barragán-Landy, JA Astudillo
Estudios de la Gestión: Revista Internacional de Administración, 55-78, 2024
2024
Evaluation of performance measurement proposition in the construction sector: perspectives from managers and customers
M Barragán-Landy, FCC Romero, SDT Sousa
Universidade Lusíada Editora, 2023
2023
Integrating quality and innovation in services in dynamic and turbulent environments
MF Barragán Landy
2022
Adaptation Mechanisms and Service Quality Dimensions in Dynamic and Turbulent Environments: Empirical Results
L Newnes
Transdisciplinary Engineering for Resilience: Responding to System …, 2021
2021
Sustainable innovation and service quality: an integrated overview
M Barragán-Landy, F Romero
Academic Conferences and Publishing International (ACPI), 2019
2019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–12