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Ángel F. Villarejo-Ramos (ORCID: 0000-0002-6916-2839)
Ángel F. Villarejo-Ramos (ORCID: 0000-0002-6916-2839)
Full Professor of Marketing, University of Sevilla (ROR: https://ror.org/03yxnpp24)
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Title
Cited by
Cited by
Year
The impact of marketing communication and price promotion on brand equity
AF Villarejo-Ramos, MJ Sanchez-Franco
Journal of Brand Management 12, 431-444, 2005
5722005
The moderating effect of gender on relationship quality and loyalty toward Internet service providers
MJ Sanchez-Franco, AF Villarejo-Ramos, FA Velicia- Martín
Information & Management 46 (3), 196-202, 2009
3072009
From digital divide to psycho-digital divide: Elders and online social networks
B Peral-Peral, J Arenas-Gaitán, ÁF Villarejo-Ramos
Comunicar. Media Education Research Journal 23 (2), 2015
125*2015
Modelos multidimensionales para la medición del valor de marca
ÁF Villarejo Ramos
Investigaciones Europeas en Dirección y Economía de la Empresa, 8 (3), 13-44, 2002
1132002
La medición del valor de marca en el ámbito de la gestión de Marketing
AF Villarejo Ramos
España, ES: Ceade, 2002
93*2002
Factors affecting the adoption of big data analytics in companies
JP Cabrera-Sánchez, AF Villarejo-Ramos
Revista de Administração de Empresas 59, 415-429, 2020
67*2020
Are hypermarket prices different from discount store prices?
FJ Rondán-Cataluna, MJ Sánchez-Franco, AF Villarejo-Ramos
Journal of Product & Brand Management 14 (4-5), 330-337, 2005
622005
Users' intrinsic and extrinsic drivers to use a web-based educational environment
MJ Sánchez-Franco, B Peral-Peral, ÁF Villarejo-Ramos
Computers & Education 74, 81-97, 2014
602014
Acceptance and use of big data techniques in services companies
JP Cabrera-Sánchez, ÁF Villarejo-Ramos
Journal of Retailing and Consumer Services 52, 101888, 2020
572020
Un modelo empírico de adaptación y uso de la Web. Utilidad, facilidad de uso y flujo percibidos
MJ Sánchez-Franco, FJ Rondán-Cataluña, AF Villarejo-Ramos
Cuadernos de Economía y Dirección de la Empresa 10 (30), 153-179, 2007
572007
A proposed model for measuring the brand equity in sports organizations
ÁF Villarejo Ramos, FA Velicia Martín
ESIC-Market, Revista internacional de Economía y Empresa, 127, 331-374, 2007
53*2007
Explanatory and predictive model of the adoption of P2P payment systems
J Lara-Rubio, AF Villarejo-Ramos, F Liébana-Cabanillas
Behaviour & Information Technology 40 (6), 528-541, 2021
522021
La calidad de servicio electrónico: un análisis de los efectos moderadores del comportamiento de uso de la web
MJ Sánchez Franco, ÁF Villarejo Ramos
Cuadernos de Economía y Dirección de la Empresa, 21 (21), 121-152., 2004
502004
Social integration and post-adoption usage of Social Network Sites An analysis of effects on learning performance
MJ Sánchez-Franco, ÁF Villarejo-Ramos, FA Martín-Velicia
Procedia-Social and Behavioral Sciences 15, 256-262, 2011
462011
Identifying relevant segments of AI applications adopters–Expanding the UTAUT2’s variables
JP Cabrera-Sánchez, ÁF Villarejo-Ramos, F Liébana-Cabanillas, ...
Telematics and Informatics 58, 101529, 2021
402021
Searching for latent class segments in technological services
FJ Rondan-Cataluña, MJ Sanchez-Franco, AF Villarejo-Ramos
The Service Industries Journal 30 (6), 831-849, 2010
312010
La medición del valor de marca. Los efectos del esfuerzo de marketing sobre sus componentes
ÁF Villarejo Ramos
Universidad de Sevilla, 2001
31*2001
Online recommendation systems: Factors influencing use in e-commerce
JP Cabrera-Sánchez, I Ramos-de-Luna, E Carvajal-Trujillo, ...
Sustainability 12 (21), 8888, 2020
262020
Mobile social commerce acceptance model: Factors and influences on intention to use s-commerce
F Liébana-Cabanillas, ÁF Villarejo Ramos, MJ Sánchez Franco
XXVI Congreso Nacional de Marketing (9.2014. Elche, Alicante, España), 2014
202014
La segmentación mediante clases latentes en el sector de la telefonía móvil: relación entre calidad de servicio, satisfacción y confianza con la intención de recompra
FJ Rondán-Cataluña, ÁF Villarejo-Ramos, MJ Sánchez-Franco
Estudios sobre consumo, 79-88, 2007
202007
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Articles 1–20