Ángel F. Villarejo-Ramos (ORCID: 0000-0002-6916-2839)
Ángel F. Villarejo-Ramos (ORCID: 0000-0002-6916-2839)
Associate Professor of Marketing, University of Sevilla
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Año
The impact of marketing communication and price promotion on brand equity
AF Villarejo-Ramos, MJ Sanchez-Franco
Journal of Brand Management 12 (6), 431-444, 2005
4832005
The moderating effect of gender on relationship quality and loyalty toward Internet service providers
MJ Sanchez-Franco, AF Villarejo-Ramos, FA Velicia- Martín
Information & Management 46 (3), 196-202, 2009
2502009
La medición del valor de marca en el ámbito de la gestión de Marketing
AF Villarejo Ramos
España, ES: Ceade, 2002
90*2002
Modelos multidimensionales para la medición del valor de marca
ÁF Villarejo Ramos
Investigaciones Europeas en Dirección y Economía de la Empresa, 8 (3), 13-44, 2002
882002
From digital divide to psycho-digital divide: Elders and online social networks
B Peral-Peral, J Arenas-Gaitán, ÁF Villarejo-Ramos
Comunicar. Media Education Research Journal 23 (2), 2015
73*2015
Un modelo empírico de adaptación y uso de la Web. Utilidad, facilidad de uso y flujo percibidos
MJ Sánchez-Franco, FJ Rondán-Cataluña, AF Villarejo-Ramos
Cuadernos de Economía y Dirección de la Empresa 10 (30), 153-179, 2007
472007
Are hypermarket prices different from discount store prices?
FJ Rondán-Cataluna, MJ Sánchez-Franco, AF Villarejo-Ramos
Journal of Product & Brand Management 14 (4-5), 330-337, 2005
462005
La calidad de servicio electrónico: un análisis de los efectos moderadores del comportamiento de uso de la web
MJ Sánchez Franco, ÁF Villarejo Ramos
Cuadernos de Economía y Dirección de la Empresa, 21 (21), 121-152., 2004
452004
Users' intrinsic and extrinsic drivers to use a web-based educational environment
MJ Sánchez-Franco, B Peral-Peral, ÁF Villarejo-Ramos
Computers & Education 74, 81-97, 2014
382014
Social integration and post-adoption usage of Social Network Sites An analysis of effects on learning performance
MJ Sánchez-Franco, ÁF Villarejo-Ramos, FA Martín-Velicia
Procedia-Social and Behavioral Sciences 15, 256-262, 2011
382011
A proposed model for measuring the brand equity in sports organizations
ÁF Villarejo Ramos, FA Velicia Martín
ESIC-Market, Revista internacional de Economía y Empresa, 127, 331-374, 2007
35*2007
Searching for latent class segments in technological services
FJ Rondan-Cataluña, MJ Sanchez-Franco, AF Villarejo-Ramos
The Service Industries Journal 30 (6), 831-849, 2010
302010
La segmentación mediante clases latentes en el sector de la telefonía móvil: relación entre calidad de servicio, satisfacción y confianza con la intención de recompra
FJ Rondán-Cataluña, ÁF Villarejo-Ramos, MJ Sánchez-Franco
Estudios sobre consumo, 79-88, 2007
162007
The TAM model and higher learning: a study on the moderating effect of, gender
MJ Sanchez Franco, FA Martin Velicia, A Villarejo Ramos
Revista Espanola de Pedagogia 65 (238), 459-478, 2007
15*2007
Factors affecting the adoption of big data analytics in companies
JP Cabrera-Sánchez, AF Villarejo-Ramos
Revista de Administração de Empresas 59 (6), 415-429, 2019
14*2019
Users’ perception of visual design and the usefulness of a web-based educational tool
MJ Sánchez-Franco, ÁF Villarejo-Ramos, B Peral-Peral, ...
Procedia-Social and Behavioral Sciences 93, 1916-1921, 2013
142013
La medición del valor de marca. Los efectos del esfuerzo de marketing sobre sus componentes
ÁF Villarejo Ramos
Universidad de Sevilla, 2001
142001
Acceptance and use of big data techniques in services companies
JP Cabrera-Sánchez, ÁF Villarejo-Ramos
Journal of Retailing and Consumer Services 52, 101888, 2020
132020
Typology of online shoppers over 55
ÁF Villarejo-Ramos, FJ Rondán-Cataluña, MÁ Revilla-Camacho
Innovar 26 (59), 61-72, 2016
13*2016
Análisis de clases latentes en la relación entre la calidad de servicio, satisfacción y confianza con la intención de recompra
FJ Rondán Cataluña, MJ Sánchez Franco, ÁF Villarejo Ramos
Conocimiento, innovación y emprendedores: Camino al futuro, 2007
122007
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20