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Ángel F. Villarejo-Ramos (ORCID: 0000-0002-6916-2839)
Ángel F. Villarejo-Ramos (ORCID: 0000-0002-6916-2839)
Full Professor of Marketing, University of Sevilla (ROR: https://ror.org/03yxnpp24)
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Ano
The impact of marketing communication and price promotion on brand equity
AF Villarejo-Ramos, MJ Sánchez-Franco
Journal of Brand Management 12, 431-444, 2005
6012005
The moderating effect of gender on relationship quality and loyalty toward Internet service providers
MJ Sanchez-Franco, AF Villarejo-Ramos, FA Velicia- Martín
Information & Management 46 (3), 196-202, 2009
3232009
From digital divide to psycho-digital divide: Elders and online social networks
B Peral-Peral, J Arenas-Gaitán, ÁF Villarejo-Ramos
Comunicar. Media Education Research Journal 23 (2), 2015
151*2015
Modelos multidimensionales para la medición del valor de marca
ÁF Villarejo Ramos
Investigaciones Europeas en Dirección y Economía de la Empresa, 8 (3), 13-44, 2002
1252002
La medición del valor de marca en el ámbito de la gestión de Marketing
AF Villarejo Ramos
España, ES: Ceade, 2002
94*2002
Acceptance and use of big data techniques in services companies
JP Cabrera-Sánchez, ÁF Villarejo-Ramos
Journal of Retailing and Consumer Services 52, 101888, 2020
812020
Factors affecting the adoption of big data analytics in companies
JP Cabrera-Sánchez, AF Villarejo-Ramos
Revista de Administração de Empresas 59, 415-429, 2020
80*2020
Users' intrinsic and extrinsic drivers to use a web-based educational environment
MJ Sánchez-Franco, B Peral-Peral, ÁF Villarejo-Ramos
Computers & Education 74, 81-97, 2014
742014
Explanatory and predictive model of the adoption of P2P payment systems
J Lara-Rubio, AF Villarejo-Ramos, F Liébana-Cabanillas
Behaviour & Information Technology 40 (6), 528-541, 2021
692021
Are hypermarket prices different from discount store prices?
FJ Rondán-Cataluna, MJ Sánchez-Franco, AF Villarejo-Ramos
Journal of Product & Brand Management 14 (4-5), 330-337, 2005
682005
Identifying relevant segments of AI applications adopters–Expanding the UTAUT2’s variables
JP Cabrera-Sánchez, ÁF Villarejo-Ramos, F Liébana-Cabanillas, ...
Telematics and Informatics 58, 101529, 2021
632021
Un modelo empírico de adaptación y uso de la Web. Utilidad, facilidad de uso y flujo percibidos
MJ Sánchez-Franco, FJ Rondán-Cataluña, AF Villarejo-Ramos
Cuadernos de Economía y Dirección de la Empresa 10 (30), 153-179, 2007
612007
A proposed model for measuring the brand equity in sports organizations
ÁF Villarejo Ramos, FA Velicia Martín
ESIC-Market, Revista internacional de Economía y Empresa, 127, 331-374, 2007
55*2007
La calidad de servicio electrónico: un análisis de los efectos moderadores del comportamiento de uso de la web
MJ Sánchez Franco, ÁF Villarejo Ramos
Cuadernos de Economía y Dirección de la Empresa, 21 (21), 121-152., 2004
532004
Social integration and post-adoption usage of Social Network Sites An analysis of effects on learning performance
MJ Sánchez-Franco, ÁF Villarejo-Ramos, FA Martín-Velicia
Procedia-Social and Behavioral Sciences 15, 256-262, 2011
472011
Online recommendation systems: Factors influencing use in e-commerce
JP Cabrera-Sánchez, I Ramos-de-Luna, E Carvajal-Trujillo, ...
Sustainability 12 (21), 8888, 2020
442020
Intention to Use E-Commerce vs Physical Shopping. Difference between Consumers in the Post-Covid Era
E Higueras-Castillo, F Liébana-Cabanillas, ÁF Villarejo-Ramos
Journal of Business Research 157 (113622), 2023
402023
La medición del valor de marca. Los efectos del esfuerzo de marketing sobre sus componentes
ÁF Villarejo Ramos
Universidad de Sevilla, 2001
33*2001
Searching for latent class segments in technological services
FJ Rondan-Cataluna, MJ Sanchez-Franco, AF Villarejo-Ramos
The Service Industries Journal 30 (6), 831-849, 2010
322010
Antecedents of the intention to use NFC mobile applications in tourism
F Liebana-Cabanillas, E Carvajal-Trujillo, ÁF Villarejo-Ramos, ...
Journal of Hospitality and Tourism Technology 11 (2), 369-383, 2020
272020
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Artigos 1–20