Seguir
Luis Matosas-López (Orcid: 0000-0001-7313-0146)
Luis Matosas-López (Orcid: 0000-0001-7313-0146)
Dirección de correo verificada de urjc.es - Página principal
Título
Citado por
Citado por
Año
Country of origin and network effects on internationalization: A comparative study of SMEs from an emerging and developed economy
L Ciravegna, L Lopez, S Kundu
Journal of Business Research 67 (5), 916-923, 2014
3102014
Five configurations of opportunism in international market entry
A Verbeke, L Ciravegna, LE Lopez, SK Kundu
Journal of Management Studies 56 (7), 1287-1313, 2019
692019
Defining strategies to win in the Internet market
L Lopez, MAF Sanjuan
Physica A: Statistical Mechanics and its Applications 301 (1-4), 512-534, 2001
672001
Constructing an instrument with behavioral scales to assess teaching quality in blended learning modalities
L Matosas-López, JC Aguado-Franco, J Gómez-Galán
Journal of New Approaches in Educational Research 8 (2), 142-165, 2019
582019
Hierarchical social networks and information flow
L López, JFF Mendes, MAF Sanjuán
Physica A: Statistical Mechanics and its Applications 316 (1-4), 695-708, 2002
572002
The internationalization of Latin American enterprises—Empirical and theoretical perspectives
L Ciravegna, LE Lopez, SK Kundu
Journal of Business Research 69 (6), 1957-1962, 2016
502016
Relation between structure and size in social networks
L López, MAF Sanjuán
Physical Review E 65 (3), 036107, 2002
492002
Factors increasing consumer engagement of branded content in Instagram
E Cuevas-Molano, L Matosas-López, C Bernal-Bravo
IEEE Access 9, 143531-143548, 2021
392021
Bibliometric analysis within studies of brand content strategy in social media
E Cuevas-Molano, M Sánchez-Cid, L Matosas-López
Comunicación y Sociedad 16, 1-25, 2019
32*2019
Converting Likert Scales Into Behavioral Anchored Rating Scales(Bars) For The Evaluation of Teaching Effectiveness For Formative Purposes
L Matosas-López, S Leguey-Galán, LM Doncel-Pedrera
Journal of University Teaching & Learning Practice 16 (3), 9, 2019
292019
The Management of Digital Marketing Strategies in Social Network Services: A Comparison between American and European Organizations
L Matosas-López
Journal of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity 7 (1), 65, 2021
262021
¿De qué depende la satisfacción del alumnado con la actividad docente?
S Leguey Galán, S Leguey Galán, L Matosas-López
Espacios 39 (17), 13-29, 2018
19*2018
Social networks use patterns among university youth: The validity and reliability of an updated measurement instrument
M Gómez-García, L Matosas-López, J Ruiz-Palmero
Sustainability 12 (9), 3503, 2020
172020
Variables of Twitter’s brand activity that influence audience spreading behavior of branded content
L Matosas-López
ESIC Market. Economic & Business Journal 49 (3), 525-546, 2018
15*2018
Relaciones entre redes sociales y recursos digitales de instrucción en la universidad: comparativa España–Colombia
L Matosas-López, M Luzardo-Briceño, AS Aguilar-Jiménez, ...
Píxel-Bit. Revista de Medios y Educación 60, 77-93, 2021
132021
Aspectos de comportamiento básico del profesor universitario en los procesos de valoración docente para modalidades blended learning
L Matosas-López
Espacios 39 (10), 10-24, 2018
13*2018
Propuestas para unas estrategias de marketing en redes sociales, más eficientes. El análisis de las cuentas corporativas universitarias
L Matosas-López, E Cuevas-Molano
Vivat Academia. Revista de Comunicación, 409-428, 2021
122021
How to improve customer engagement in social networks: a study of Spanish brands in the automotive industry
L Matosas-López, A Romero-Ania
Journal of theoretical and applied electronic commerce research 16 (7), 3269 …, 2021
112021
The Efficiency of Social Network Services Management in Organizations. An In-Depth Analysis Applying Machine Learning Algorithms and Multiple Linear Regressions
L Matosas-López, A Romero-Ania
Applied Sciences 10 (15), 5167, 2020
102020
¿Leen los Universitarios las Encuestas de Evaluación del Profesorado Cuando se Aplican Incentivos por Participación? Una Aproximación Empírica
L Matosas-López, A Romero-Ania, E Cuevas-Molano
REICE. Revista Iberoamericana sobre Calidad, Eficacia y Cambio en Educación …, 2019
102019
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20