Seguir
Neftali Parga-Montoya
Título
Citado por
Citado por
Año
Impact of ICT adoption on absorptive capacity and open innovation for greater firm performance. The mediating role of ACAP
H Cuevas-Vargas, J Aguirre, N Parga-Montoya
Journal of Business Research 140, 11-24, 2022
712022
Effects of entrepreneurial orientation on business performance: The mediating role of customer satisfaction—A formative–Reflective model analysis
H Cuevas-Vargas, N Parga-Montoya, R Fernández-Escobedo
SAGE open 9 (2), 2158244019859088, 2019
652019
Incidencia de la innovación en marketing en el rendimiento empresarial: una aplicación basada en modelamiento con ecuaciones estructurales
H Cuevas-Vargas, N Parga-Montoya, S Estrada
Estudios Gerenciales 36 (154), 66-79, 2020
442020
Dimensions of learning orientation and its impact on organizational performance and competitiveness in SMEs
JEV Martinez, MCM Serna, NP Montoya
Journal of Business Economics and Management 21 (2), 395-420, 2020
422020
El Perfil de los Empresarios y la Creación de Empresas en el Municipio de Villa Hidalgo, Jal.
CDG González, MAS Olvera, YG Adame, NP Montoya
Conciencia tecnológica, 2018
202018
Influencia del aprendizaje organizacional y los resultados de las Pymes
JE Vega Martínez, MC Martinez Serna, N Párga Montoya
Investigación administrativa 48 (124), 0-0, 2019
182019
Incidence of marketing innovation on business performance: An application based on structural equation modeling
H Cuevas-Vargas, N Parga-Montoya, S Estrada
Estudios Gerenciales 36 (154), 66-79, 2020
172020
How ICT usage affect frugal innovation in Mexican small firms. The mediating role of entrepreneurial orientation
H Cuevas-Vargas, N Parga-Montoya
Procedia Computer Science 199, 223-230, 2022
162022
The impact of the entrepreneurial orientation on SMEs performance: Evidence from Mexican Agribusiness
M Serna, JEV Martínez, N Párga
Institutions 7 (4), 6-13, 2017
132017
The adoption of ICT as an enabler of frugal innovation to achieve customer satisfaction. The mediating effect of frugal innovation
H Cuevas-Vargas, N Parga-Montoya, R Fernández-Escobedo
Procedia Computer Science 199, 198-206, 2022
122022
Information and Communication Technologies to Achieve an Optimal Relationship Between Supply Chain Management, Innovation, and Performance
H Cuevas-Vargas, N Parga-Montoya, O Hernández-Castorena
Handbook of Research on Industrial Applications for Improved Supply Chain …, 2020
122020
Assessing the entrepreneurial orientation by opportunity/necessity dichotomy: An institutional persepctive
N Parga-Montoya, H Cuevas-Vargas
Polish Journal of Management Studies 19 (1), 298-308, 2019
82019
Adopción de Tecnologías de Información y Comunicación en la Pyme de un País Emergente: Implicaciones en la Innovación al Proceso para un mejor Desempeño Empresarial
H Cuevas-Vargas, N Parga-Montoya
Conciencia Tecnológica, 2018
82018
Marketing interno y Tecnologías de información: hacia la competitividad de los agronegocios mexicanos
JEV Martínez, NP Montoya, MCB Sánchez
Revista Venezolana de Gerencia: RVG 25 (92), 1684-1703, 2020
62020
El liderazgo emprendedor y la innovación en empresas manufactureras
JYG Ortiz, MÁS Olvera, NP Montoya, LPB Guerrero
Contabilidad y negocios 16 (31), 131-144, 2021
52021
La influencia de los aspectos institucionales en la orientación emprendedora y las redes de trabajo de las pequeñas y micro empresas de la ciudad de Aguascalientes
N Parga Montoya
Universidad Autónoma de Aguascalientes, 2016
52016
Institutional management: The entrepreneurial intention of the farmers of Aguascalientes
N Parga-Montoya, JE Vega-Martínez, CE Romo-Bacco
Cuadernos de Administración (Universidad del Valle) 35 (65), 31-44, 2019
42019
Perspectivas sobre la continuidad, calidad de leche y entorno en unidades de producción de leche en el estado de Aguascalientes, México
CE Romo-Bacco, N Parga-Montoya, AG Valdivia-Flores, ...
Revista mexicana de ciencias pecuarias 13 (2), 357-374, 2022
32022
Development of Entrepreneurial Orientation in Women and Men. A Study from the Institutional Perspective
N Parga-Montoya, H Cuevas-Vargas
Economía: teoría y práctica, 121-145, 2020
32020
Marketing interno y Tecnologías de información: hacia la competitividad de los agronegocios mexicanos
JE Vega Martínez, N Parga Montoya, MC Bautista Sánchez
Revista Venezolana de Gerencia 25 (92), 1684-1703, 2020
32020
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20