How are ICT used in the classroom? A study of teachers’ beliefs and uses C De Aldama, JI Pozo Electronic Journal of Research in Educational Psychology 14 (2), 253-286, 2016 | 87 | 2016 |
A classification framework for exploring technology-enabled practice–FrameTEP S Prestridge, C de Aldama Journal of Educational Computing Research 54 (7), 901-921, 2016 | 50 | 2016 |
Do You Want to Learn Physics? Please Play Angry Birds (But With Epistemic Goals) C de Aldama, JI Pozo Journal of Educational Computing Research, 2019 | 40 | 2019 |
Cognitive enhancement or cognitive diminishing? Digital technologies and challenges for education from a situated perspective C de Aldama Límite Interdiscip. J. Philos. Psychol 15, 21, 2020 | 14 | 2020 |
A mudança nas formas de ensinar e aprender na era digital JI Pozo, C de Aldama Sánchez Pátio Ensino Médio, 10-13, 2013 | 14 | 2013 |
rESSuME: employability skills social media survey I Arnedillo-Sánchez, C De Aldama, C Tseloudi International Journal of Manpower 39 (8), 1080-1095, 2018 | 6 | 2018 |
Qué hacemos con ChatGPT en el aula: ¿prohibir, contrarrestar o incorporarlo críticamente? C de Aldama the Conversation, 2023 | 5 | 2023 |
Mapping Employability Attributes onto Facebook: rESSuME: Employability Skills Social Media survEy C Arnedillo-Sánchez, I., de Aldama, C. & Tseloudi Data Driven Approaches in Digital Education: 12th European Conference on …, 2017 | 5 | 2017 |
Analysis of Content: Information and Communication Technologies Integration in Higher Education C de Aldama, Pozo, J.I., & Garcia-Perez, D. SAGE Research Methods Cases, 2017 | 3* | 2017 |
Ensayo contra el rol de la innovación docente en la carrera docente universitaria D García-Pérez, C de Aldama, M Gómez, T Diéguez-Risco Innovación en la docencia e investigación de las ciencias sociales y de la …, 2021 | 2 | 2021 |
Cómo se utilizan las TIC en el aula: Un estudio de creencias y usos de los docentes C de Aldama, JI POZO Education & Psychology-E&P I+ D+ i, 2016 | 2 | 2016 |
Critical thinking assessment of internet inquiry and argumentation in text generation D García-Pérez, C de Aldama, A Aguirre-Camacho, G González-Cuevas INTED2021 Proceedings, 5341-5347, 2021 | 1 | 2021 |
Integración de las Tecnologías de la Información y de la Comunicación (TIC) en contextos educativos: Creencias y prácticas C De Aldama Universidad Autónoma de Madrid, 2016 | 1 | 2016 |
University teachers’ beliefs about the use of generative artificial intelligence for teaching and learning B Cabellos, C De Aldama, JI Pozo Frontiers in Psychology 15, 1468900, 2024 | | 2024 |
What do Teachers Think about the Use of Generative Artifi cial Intelligence (GAI) in their Classrooms? C De Aldama, B Cabellos, JI Pozo | | 2024 |
Teachers’ attitudes about the use of Generative Artificial Intelligence in classrooms B Cabellos, C De Aldama, JI Pozo International Union of Psychological Science, 2024 | | 2024 |
Improving safe pedestrian behavior through virtual reality: an empirical study A López-Álvarez, L Piovano, F Luque, C De Aldama Bordón. Revista de Pedagogía 76 (3), 99-123, 2024 | | 2024 |
Simulación compleja como recurso para el entrenamiento de habilidades de comunicación en los grados de Educación, Medicina, Nutrición y Dietética, y Psicología D García-Pérez, C de Aldama Sánchez, AF de la Torre Luque, ... | | 2024 |
Mejorar el comportamiento de los peatones mediante la realidad virtual: un estudio empírico C López-Álvarez, A., Piovano, L., Luque, F., & De Aldama Bordón. Revista De Pedagogía 76 (3), 99–123, 2024 | | 2024 |
Simulación compleja como recurso para el entrenamiento en asesoramiento y atención a familias en contextos psicopedagógicos y sociosanitarios R Pérez-López, D García Pérez, N Lagunas García, A De la Torre Luque, ... | | 2023 |