Follow
Carmen del Pilar Gallardo-Montes
Carmen del Pilar Gallardo-Montes
Profesora Sustituta Interina - Universidad de Granada (Dpto. Didáctica y Organización Escolar)
Verified email at ugr.es - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Apps for people with autism: Assessment, classification and ranking of the best
CP Gallardo-Montes, A Rodríguez-Fuentes, MJ Caurcel
Technology in Society 64 (101474), 2021
112021
La imaginación creativa de estudiantes universitarios de la especialidad de Psicología
LK Zambrano Bravo, D Fuster Guillén, E Damián Núñez, MG Inga Arias, ...
Universidad Peruana Unión, 2019
112019
Diseño de un sistema de indicadores para la evaluación y selección de aplicaciones para personas con Trastorno del Espectro Autista
CP Gallardo-Montes, MJ Caurcel Cara, A Rodríguez Fuentes
Revista Electrónica Educare 25 (3), 1-24, 2021
72021
Psychometric Properties of the Questionnaire “Demands and Potentials of ICT and Apps for Assisting People with Autism” (DPTIC-AUT-Q)
A Rodríguez Fuentes, MJ Caurcel Cara, CP Gallardo-Montes, ...
Education Sciences 11 (10), 586, 2021
62021
Adaptación y validación de un instrumento de evaluación sobre la utilización de herramientas digitales en las aulas de Educación Especial
CP Gallardo-Montes, AR Rodríguez-Fuentes, MJ Caurcel, D Capperucci
Studi sulla Formazione/Open Journal of Education 23 (2), 187-199, 2020
62020
Análisis crítico de las reformas educativas emprendidas desde 1990 en docentes investigadores de Lima Metropolitana
R Oscco Solórzano, H Chico Tasayco, E Gálvez Suarez, W Flores Sotelo, ...
Propósitos y representaciones 7 (1), 83-94, 2019
62019
Technologies in the education of children and teenagers with autism: evaluation and classification of apps by work areas.
CP Gallardo-Montes, MJ Caurcel Cara, A Rodríguez-Fuentes
Education and Information Technologies, 2021
52021
Ciudades virtuales, educativas e igualitarias: las tecnologías de la información y la comunicación (TIC) y los niños con trastorno del espectro autista (TEA)
CP Gallardo-Montes, A Caurcel Cara, María Jesús, Rodríguez-Fuentes
Actas Icono 14 1 (1), 148-163, 2019
52019
Assessment of Apps Aimed at Developing Basic Instrumental Skills in Autistic Children and Teenagers
SJ CP Gallardo-Montes, MJ Caurcel, E Crisol
Mathematics 9 (9), 1032, 2021
42021
Functionality of Apps for People with Autism: Comparison between Educators from Florence and Granada
CP Gallardo-Montes, A Rodríguez Fuentes, MJ Caurcel Cara, ...
International Journal of Environmental Research and Public Health 19 (12), 7019, 2022
32022
Plataformas webs y recursos online centrados en habilidades comunicativo-lingüísticas para familias de personas con autismo
CP Gallardo-Montes, MJ Caurcel Cara, D Capperucci
Revista RETOS XXI 4 (1), 2020
3*2020
Critical Analysis of the Education Reforms Undertaken since 1990 in Research Teachers in Metropolitan Lima.
R Oscco Solórzano, H Chico Tasayco, E Gálvez Suarez, W Flores Sotelo, ...
Journal of Educational Psychology-Propositos y Representaciones 7 (1), 96-106, 2019
32019
Historias sociales en los Trastornos del Espectro Autista: plataformas webs y apps
CP Gallardo-Montes, MJ Caurcel Cara, A Rodríguez-Fuentes, ...
EduTicInnova. Revista de Educación Virtual, 09-25, 2019
22019
Formación y uso de TIC en aulas con estudiantes con autismo. Experiencia con docentes de Florencia
CP Gallardo-Montes, A Rodríguez, MJ Caurcel, D Capperucci
Annali online della Didattica e della Formazione Docente 13 (22), 49-67, 2021
12021
Mathematics preservice trainee teachers’ perceptions of attention to diversity in initial training as secondary education teachers
MJ Caurcel Cara, E Crisol Moya, CP Gallardo-Montes
Mathematics 9 (14), 1697, 2021
12021
ICT Training Perception of Professionals in Functional Diversity in Granada
CP Gallardo-Montes, MJ Caurcel-Cara, E Crisol-Moya, ...
International Journal of Environmental Research and Public Health 20 (3), 2064, 2023
2023
Statistical Validation of the “ECODIES” Questionnaire to Measure the Digital Competence of Colombian High School Students in the Subject of Mathematics
AB Betín de la Hoz, A Rodríguez-Fuentes, MJ Caurcel Cara, CPG Montes
Mathematics 11 (1), 33, 2023
2023
Early Childhood Education Teacher Training in Social Networks, Online Resources and New Technologies: a Content Analysis
PP Nievas, EC Moya, MJC Cara, CPG Montes
EasyChair, 2022
2022
aQ+ BH L2irQFb-PMHBM2 _2bQm+ 2b M h2+? MQHQ; B2b,* QMi2Mi M HvbBb
PP Nievas, EC Moya, MJC Cara, CPG Montes
2022
Statistical Validation of the “ECODIES” Questionnaire to Measure the Digital Competence of Colombian High School Students in the Subject of Mathematics
ABB de la Hoz, A Rodríguez-Fuentes, MJC Cara, CPG Montes
Mathematics 11 (1), 1-18, 2022
2022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20