Apps for people with autism: Assessment, classification and ranking of the best CP Gallardo-Montes, A Rodríguez-Fuentes, MJ Caurcel Technology in Society 64 (101474), 2021 | 49 | 2021 |
Technologies in the education of children and teenagers with autism: evaluation and classification of apps by work areas. CP Gallardo-Montes, MJ Caurcel Cara, A Rodríguez-Fuentes Education and Information Technologies, 2021 | 42 | 2021 |
Diseño de un sistema de indicadores para la evaluación y selección de aplicaciones para personas con Trastorno del Espectro Autista CP Gallardo-Montes, MJ Caurcel Cara, A Rodríguez Fuentes Revista Electrónica Educare 25 (3), 1-24, 2021 | 22 | 2021 |
Functionality of apps for people with autism: comparison between educators from Florence and Granada CP Gallardo-Montes, A Rodríguez Fuentes, MJ Caurcel Cara, ... International Journal of Environmental Research and Public Health 19 (12), 7019, 2022 | 18 | 2022 |
Adaptación y validación de un instrumento de evaluación sobre la utilización de herramientas digitales en las aulas de Educación Especial CP Gallardo-Montes, AR Rodríguez-Fuentes, MJ Caurcel, D Capperucci Studi sulla Formazione/Open Journal of Education 23 (2), 187-199, 2020 | 17 | 2020 |
La imaginación creativa de estudiantes universitarios de la especialidad de Psicología LK Zambrano Bravo, D Fuster Guillén, E Damián Núñez, MG Inga Arias, ... Universidad Peruana Unión, 2019 | 16 | 2019 |
Perspectiva actual sobre el uso de tecnologías de la información y la comunicación en personas con trastorno del espectro autista: Sistematización de experiencias CP Gallardo-Montes, MJ Caurcel Cara, AV Rodríguez Fuentes Universidad Alas Peruanas, 2019 | 15* | 2019 |
Análisis crítico de las reformas educativas emprendidas desde 1990 en docentes investigadores de Lima Metropolitana R Oscco Solórzano, H Chico Tasayco, E Gálvez Suarez, W Flores Sotelo, ... Propósitos y representaciones 7 (1), 83-94, 2019 | 15 | 2019 |
Effectiveness of a digital literacy program in High School Basic education students ABB De La Hoz, AR Fuentes, MJC Cara, CPG Montes Espiral. Cuadernos del profesorado 16 (34), 2, 2023 | 12 | 2023 |
Statistical Validation of the “ECODIES” Questionnaire to Measure the Digital Competence of Colombian High School Students in the Subject of Mathematics AB Betín de la Hoz, A Rodríguez-Fuentes, MJ Caurcel Cara, CPG Montes Mathematics 11 (1), 33, 2022 | 12 | 2022 |
Psychometric Properties of the Questionnaire “Demands and Potentials of ICT and Apps for Assisting People with Autism” (DPTIC-AUT-Q) A Rodríguez Fuentes, MJ Caurcel Cara, CP Gallardo-Montes, ... Education Sciences 11 (10), 586, 2021 | 12 | 2021 |
Assessment of Apps Aimed at Developing Basic Instrumental Skills in Autistic Children and Teenagers SJ CP Gallardo-Montes, MJ Caurcel, E Crisol Mathematics 9 (9), 1032, 2021 | 8 | 2021 |
Ciudades virtuales, educativas e igualitarias: las tecnologías de la información y la comunicación (TIC) y los niños con trastorno del espectro autista (TEA) CP Gallardo-Montes, A Caurcel Cara, María Jesús, Rodríguez-Fuentes Actas Icono 14 1 (1), 148-163, 2019 | 8 | 2019 |
Plataformas webs y recursos online centrados en habilidades comunicativo-lingüísticas para familias de personas con autismo CP Gallardo-Montes, MJ Caurcel Cara, D Capperucci Revista RETOS XXI 4 (1), 2020 | 7 | 2020 |
ICT training for educators of Granada for working with people with autism CPG Montes, AR Fuentes, MJC Cara Heliyon 9 (3), 2023 | 6 | 2023 |
Future Mathematics Teachers’ Perceptions towards Inclusion in Secondary Education: University of Granada E Crisol-Moya, MJ Caurcel-Cara, P Peregrina-Nievas, ... Education sciences 13 (3), 245, 2023 | 6 | 2023 |
ICT Training perception of professionals in functional diversity in Granada CP Gallardo-Montes, MJ Caurcel-Cara, E Crisol-Moya, ... International Journal of Environmental Research and Public Health 20 (3), 2064, 2023 | 6 | 2023 |
Reconocimiento y actitud hacia la investigación educativa en la Universidad AR Fuentes, MJC Cara, CPG Montes, AG Guzmán Revista Interuniversitaria de Formación del Profesorado. Continuación de la …, 2023 | 6 | 2023 |
Opinions, training and requirements regarding ICT of educators in Florence and Granada for students with functional diversity CP Gallardo-Montes, MJ Caurcel Cara, A Rodríguez Fuentes, ... Universal Access in the Information Society 23 (2), 889-899, 2024 | 5 | 2024 |
Assessing Self-Concept in Children (Aged 5–7) with Functional Dyslalia IA Gómez Pérez, CP Gallardo-Montes, J Ballesta-Claver, ... Children 10 (7), 1238, 2023 | 5 | 2023 |