Seguir
Ana Belén García Berbén
Ana Belén García Berbén
Profesora Psicología Evolutiva y de la Educación. Universidad de Granada
Dirección de correo verificada de ugr.es - Página principal
Título
Citado por
Citado por
Año
Large-scale assessment of a smartwatch to identify atrial fibrillation
MV Perez, KW Mahaffey, H Hedlin, JS Rumsfeld, A Garcia, T Ferris, ...
New England Journal of Medicine 381 (20), 1909-1917, 2019
8642019
Small pelagic fish in the NW Mediterranean Sea: an ecological review
I Palomera, MP Olivar, J Salat, A Sabatés, M Coll, A García, ...
Progress in Oceanography 74 (2-3), 377-396, 2007
4482007
Enfoques de aprendizaje, autorregulación y rendimiento en tres universidades europeas
J de la Fuente Arias, MC Pichardo, F Justicia, A Berbén
Psicothema 20 (4), 705-711, 2008
2142008
The revised two-factor study process questionnaire (R-SPQ-2F): Exploratory and confirmatory factor analyses at item level
F Justicia, MC Pichardo, F Cano, ABG Berbén, J De la Fuente
European Journal of Psychology of Education 23 (3), 355-372, 2008
2102008
El estudio de las expectativas en la universidad: análisis de trabajos empíricos y futuras líneas de investigación
MC Pichardo Martínez, AB García Berbén, J De la Fuente Arias, ...
Revista electrónica de investigación educativa 9 (1), 1-16, 2007
1912007
The expanding clinical profile of anti-AMPA receptor encephalitis
F Graus, A Boronat, X Xifro, M Boix, V Svigelj, A Garcia, A Palomino, ...
Neurology 74 (10), 857-859, 2010
1562010
University students' achievement goals and approaches to learning in mathematics
F Cano, ABG Berbén
British Journal of Educational Psychology 79 (1), 131-153, 2009
1292009
Estudio de los enfoques de aprendizaje en estudiantes de Magisterio y Psicopedagogía
AB García Berbén
Universidad de Almería, 2005
1022005
Percepción del proceso de enseñanza-aprendizaje y rendimiento académico en diferentes contextos instruccionales de la Educación Superior
JDLF Arias, JMM Vicente, FJP Sánchez, ABG Berbén
Psicothema, 806-812, 2010
912010
Interleukin-1 receptor antagonist gene polymorphism and multiple sclerosis
JBA Crusius, AS Pena, BW Van Oosten, G Bioque, A Garcia, CD Dijkstra, ...
The Lancet 346 (8980), 979-980, 1995
881995
Factor structure of the self-regulation questionnaire (SRQ) at Spanish Universities
C Pichardo, F Justicia, J de la Fuente, JM Martínez-Vicente, ABG Berbén
The Spanish Journal of Psychology 17, 2014
822014
Field sample preconcentration of copper in sea water using chelating minicolumns subsequently incorporated on a flow-injection–flame atomic absorption spectrometry system
MC Yebra, N Carro, MF Enriquez, A Moreno-Cid, A Garcia
Analyst 126 (6), 933-937, 2001
622001
Geochemistry of the Mabujina complex, central Cuba: implications on the Cuban Cretaceous arc rocks
O Blein, S Guillot, H Lapierre, BM De Lepinay, JM Lardeaux, GM Trujillo, ...
The Journal of Geology 111 (1), 89-101, 2003
602003
The impact of a course on bullying whitin the pre-service teacher training curriculum
JL Benitez Muñoz, AB García Berbén, M Fernández-Cabezas
Universidad de Almería, 2009
522009
El fenómeno del acoso laboral entre los trabajadores de la universidad
FJ Justicia, JL Benítez Muñoz, E Fernández de Haro, AG Berbén
Psicología em estudo 12, 457-463, 2007
492007
Regulatory teaching and self-regulated learning in college students: confirmatory validation study of the IATLP scales
J de la Fuente, L Zapata, JM Martínez-Vicente, M Cardelle-Elawar, ...
Electronic Journal of Research in Education Psychology 10 (27), 839-866, 2012
482012
Estudio de la percepción que el profesorado en activo posee sobre el maltrato entre iguales
M Fernández Cabezas, AB García-Berbén, JL Benítez Muñoz
482011
El maltrato entre alumnos: conocimientos, percepciones y actitudes de los futuros docentes
JL Benítez, AG Berbén, M Fernández
Revista de investigación educativa 24 (2), 329-352, 2006
482006
An Interactive Model of Regulated Teaching and Self-regulated Learning.
JF Arias, FJ Justicia, ABG Berben
International Journal of Learning 12 (7), 2005
452005
Students’ self-worth protection and approaches to learning in higher education: predictors and consequences
F Cano, AJ Martin, P Ginns, ABG Berbén
Higher Education 76 (1), 163-181, 2018
432018
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20