Manuel Alonso Dos Santos
Manuel Alonso Dos Santos
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TítuloCitado porAño
Factors that determine the adoption of Facebook commerce: The moderating effect of age
F Liebana-Cabanillas, M Alonso-Dos-Santos
Journal of Engineering and Technology Management 44, 1-18, 2017
382017
Calidad y satisfacción: el caso de la Universidad de Jaén
M Alonso Dos Santos
Revista de la educación superior 45 (178), 79-95, 2016
362016
Involvement and image transfer in sports sponsorship
M Alonso-Dos-Santos, J Vveinhardt, F Calabuig-Moreno, F Montoro-Ríos
Engineering Economics 27 (1), 78-89, 2016
252016
Destination image of a city hosting sport event: Effect on sponsorship
MA Dos Santos, FC Moreno, FM Rios, I Valantine, A Emeljanovas
Transformations in Business & Economics 13 (2A), 343-360, 2014
202014
An attendance behavior model at sports events: comparison and constrast of two models
M Santos
Sport Science Review 21 (1-2), 21-42, 2012
202012
Influence of the virtual brand community in sports sponsorship
M Alonso Dos Santos, F Calabuig Moreno, F Rejón Guardia, ...
Psychology & Marketing 33 (12), 1091-1097, 2016
152016
Rendimiento académico en estudiantes de Ingeniería Comercial: modelo por competencias y factores de influencia
CA Avendaño, KA Gutiérrez, CF Salgado, MA Dos-Santos
Formación universitaria 9 (3), 03-10, 2016
142016
Strategies in Sports Marketing: Technologies and Emerging Trends: Technologies and Emerging Trends
MA Dos Santos
IGI Global, 2014
142014
Engagement in sports virtual brand communities
M Alonso-Dos-Santos, FR Guardia, CP Campos, F Calabuig-Moreno, ...
Journal of Business Research 89, 273-279, 2018
122018
Exploring the asymmetric influence of socioemotional wealth priorities on entrepreneurial behaviour in family businesses
O Llanos-Contreras, M Alonso-Dos-Santos
European Journal of International Management 12 (5-6), 576-595, 2018
92018
La importancia de los atributos del servicio y el valor percibido en la predicción de la satisfacción de los espectadores de balonmano
C Pérez-Campos, M Alonso-Dos-Santos
Journal of Sports Economics & Management 3 (1), 33-46, 2013
92013
Assessing the effectiveness of sponsorship messaging: Measuring the impact of congruence through electroencephalogram
M Alonso Dos Santos, F Calabuig Moreno
International Journal of Sports Marketing and Sponsorship 19 (1), 25-40, 2018
82018
Unobserved heterogeneity and the importance of customer loyalty in mobile banking
F Liébana-Cabanillas, M Alonso-Dos-Santos, Y Soto-Fuentes, ...
Technology Analysis & Strategic Management 29 (9), 1015-1032, 2017
72017
Scale of spectators’ motivations at soccer events
M Alonso Dos Santos, FJ Montoro Rios
Soccer & Society 17 (1), 58-71, 2016
72016
Propuesta de un modelo de comportamiento del consumidor de eventos deportivos: El efecto de la transmisión de imagen en el patrocinio
MA dos Santos
Universidad de Jaén, 2013
62013
Online sport event consumers: attitude, E-quality and E-satisfaction
MA Dos-Santos, F Calabuig Moreno, F Montoro Ríos, M Alguacil
Journal of theoretical and applied electronic commerce research 12 (2), 54-70, 2017
52017
Influencia de la calidad, satisfacción, valor percibido e imagen corporativa en la confianza en la marca en el servicio fitness
A Pastor-Barceló, M Alguacil, M Alonso-Dos-Santos
Revista de psicología del deporte 25 (1), 77-80, 2016
52016
The influence of image valence on the attention paid to charity advertising
M Alonso Dos Santos, C Lobos, N Muñoz, D Romero, R Sanhueza
Journal of Nonprofit & Public Sector Marketing 29 (3), 346-363, 2017
42017
Influencia de la RSC en la transmisión de imagen en el patrocinio turístico deportivo
MAA Dos Santos, FC Moreno, FM Escaño, I Valantine
Revista Iberoamericana de Psicología del ejercicio y el deporte 12 (1), 23-31, 2017
42017
Effectiveness of the sponsors and sporting events website
M Alonso-Dos-Santos, F Calabuig-Moreno, FJ Montoro-Ríos, ...
International Journal of Sport Management, Recreation and Tourism 25, 22-44, 2016
42016
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20