Students and teacher academic evaluation perceptions: Methodology to construct a representation based on actionable knowledge discovery framework O Alejandro Molina, S Ratté Education and Information Technologies 22, 1043-1066, 2017 | 5 | 2017 |
Creación de MOOC en una Universidad Latina Una experiencia de aciertos y errores OMA Molina, JP Nieves, D Pesantes EMOOCs Conference 2017, Madrid, España, 2017 | 5 | 2017 |
Motivation: Personalization of contents to reduce dropout rates OMA Molina, GL Obando, AA Bastidas, EM Mosquera 2022 IEEE Learning with MOOCS (LWMOOCS), 61-66, 2022 | 1 | 2022 |
MOOC Assessment: a comparison between online assessment and face to face practical assessment OMA Molina, G Limones, A Aviles, E Madrid 2020 IEEE Learning With MOOCS (LWMOOCS), 105-111, 2020 | 1 | 2020 |
Factors influencing low graduation efficiency rate in Computer Engineering degree: A qualitative analysis OMA Molina, JL Asencio, TS Figueroa, FMGP Hing Proceedings of the 2020 International Conference on Information and …, 2020 | 1 | 2020 |
IMPLEMENTACIÓN DE UN SOFTWARE PARA GENERAR REPORTES DINÁMICOS DE LAS NOTAS DEL MOOC HCD DE LA ESCUELA SUPERIOR POLITÉCNICA DEL LITORAL MEDIANTE USO DE TÉCNICAS ETL Y CUBOS DE … SA Prado Pin ESPOL. FIEC, 2021 | | 2021 |
Co-Sponsored Conference GB Fogel IEEE Computational Intelligence Magazine, 2019 | | 2019 |
Appreciation to Education and Information Technologies reviewers of 2018 R Abdalla, F Abdel-Hameed, NA Razzak, Y Abouelenein, B Akkoyunlu, ... Education and Information Technologies 24, 2195-2197, 2019 | | 2019 |
Una metodología D3M para la integración de los resultados de encuestas de estudiantes con la perspectiva de los profesores, basados en medidas objetivas subjetivas y semánticas A Molina, O María Montreal/École de Technologie Supérieure Université du Québec/2016, 2016 | | 2016 |
A D3M methodology for the integration of students' survey results with teachers' perspectives, based on objective, subjective and semantic measures OM Alejandro Molina École de technologie supérieure, 2016 | | 2016 |
Obtaining better rules using subjective measures and meta-knowledge O Alejandro, S Ratté University of Luxembourg, 2013 | | 2013 |
Diseño e implementación de un servicio de una agencia virtual de empleo para la comunidad politécnica PD González Chérrez, MA Robayo Ayala ESPOL, Guayaquil, 2004 | | 2004 |
Análisis de la aceptación de la herramienta learning space a través del logro de sus habilidades objetivo, la cultura organizacional y la resistencia al cambio OM Alejandro Molina Instituto Tecnológico y de Estudios Superiores de Monterrey Campus Monterrey., 1999 | | 1999 |