The rural exodus of young people from empty Spain. Socio-educational aspects V Llorent-Bedmar, VCCD Palma, M Navarro-Granados Journal of Rural Studies 82, 303-314, 2021 | 71 | 2021 |
Islamic religion teacher training in Spain: Implications for preventing islamic-inspired violent radicalism V Llorent-Bedmar, VCCD Palma, M Navarro-Granados Teaching and Teacher Education 95, 103138, 2020 | 62 | 2020 |
Liderazgo pedagógico y dirección escolar en contextos desfavorecidos/School leadership and school management in underprivileged areas V Llorent-Bedmar, V Cobano-Delgado, M Navarro-Granados Revista española de Pedagogía, 541-564, 2017 | 62 | 2017 |
School leadership in disadvantaged contexts in Spain: Obstacles and improvements V Llorent-Bedmar, V Cobano-Delgado, M Navarro-Granados Educational Management Administration & Leadership 47 (1), 147-164, 2019 | 41 | 2019 |
Hacia un liderazgo educativo para la justicia social en las escuelas M Navarro-Granados Tramas/Maepova 5 (1), 161-173, 2017 | 38 | 2017 |
Towards gender equality in Moroccan universities: Female university teachers from a gender perspective V Llorent-Bedmar, M Llorent-Vaquero, M Navarro-Granados Women's Studies International Forum 64, 34-40, 2017 | 18 | 2017 |
Pedagogical leadership exercised by the principals of disadvantaged schools in Spain V Llorent-Bedmar, M Navarro-Granados, V Cobano-Delgado Palma School Leadership & Management, 2021 | 15 | 2021 |
La formación inicial de los profesionales de la Educación Infantil en Inglaterra, Francia y España VC Cobano-Delgado Palma, V Llorent Bedmar, M Navarro Granados Universidad de Granada: Editorial Universidad de Granada, 2020 | 9 | 2020 |
Hacia una educación en valores que responda a los retos de la sociedad actual: el caso del CEIP Juan Ramón Jimenez. MN Granados Cuestiones Pedagógicas. Revista de Ciencias de la Educación, 11-24, 2015 | 7 | 2015 |
The education of Muslim women in Daesh’s and Al Qaeda’s online magazines V Llorent-Bedmar, V Cobano-Delgado Palma, M Navarro-Granados Discourse: Studies in the Cultural Politics of Education, 2020 | 5 | 2020 |
Healthy lifestyle habits among students at the University of Seville, Spain V Llorent-Bedmar, L Torres-Zaragoza, M Navarro-Granados, ... Journal of Education and Community Health 9 (4), 208-214, 2022 | 4 | 2022 |
The Spanish Muslim community’s views on terrorism in the name of Islam and perceived discrimination: Socio-educational measures VLB M Navarro-Granados International Journal of Intercultural Relations 89, 166-182, 2022 | 4 | 2022 |
The Views on Terrorism in the Name of Islam Held by Islamic Religion Teachers in Spain M Navarro-Granados, V Llorent-Bedmar, VC Cobano-Delgado Palma Religions 11 (11), 624, 2020 | 3 | 2020 |
La técnica Flipped Classroom o clase invertida. Una perspectiva crítica hacia la inclusion educativa MN Granados, VA Sanvicente Tecnología, innovación e investigación en los procesos de enseñanza …, 2016 | 3 | 2016 |
Innovación social e investigación pedagógica para la mejora de la calidad educativa M Navarro-Granados Dykinson, 2024 | 1 | 2024 |
Programa de mantenimiento la lengua y cultura de origen del alumnado marroquí en España: diseño y validación de un instrumento M EL MORABET, M., ZAAFOUR, A., VILLAESCUSA GARCÍA, C., & NAVARRO-GRANADOS Lengua y migración 15 (1), 79-93, 2023 | 1 | 2023 |
Las estaciones de aprendizaje como metodología activa: una experiencia en el Grado de Educación Primaria MN Granados, JG Fuentes Propuestas didácticas para la nueva sociedad del conocimiento, 389-400, 2023 | 1 | 2023 |
Dual vocational training students in Andalusia: Perspectives and challenges J García-Fuentes, M Navarro-Granados Societies 14 (7), 117, 2024 | | 2024 |
“I will never be Spanish enough”. Gender-based Islamophobia in Spain: socio-educational aspects M Navarro-Granados, C Cruz-González, H Abderrahaman Mohamed, ... Journal of Gender Studies, 1-18, 2024 | | 2024 |
Young Muslim Perceptions of Their Socio-Educational Inclusion, Religiosity, and Discrimination in Spain: Identifying Risks for Understanding M Navarro-Granados, VC Cobano-Delgado Palma Social Sciences 13 (3), 156, 2024 | | 2024 |