José Angel Ibáñez Zapata
José Angel Ibáñez Zapata
Dirección de correo verificada de ugr.es
Título
Citado por
Citado por
Año
Consumer ethnocentrism measurement‐An assessment of the reliability and validity of the CETSCALE in Spain
T Luque‐Martínez, JA Ibáñez‐Zapata, S del Barrio‐García
European Journal of Marketing, 2000
2652000
Improving the response rate and quality in Web-based surveys through the personalization and frequency of reminder mailings
F Muñoz-Leiva, J Sánchez-Fernández, F Montoro-Ríos, JÁ Ibáñez-Zapata
Quality & Quantity 44 (5), 1037-1052, 2010
1342010
Modeling a city’s image: The case of Granada
T Luque-Martinez, S Del Barrio-García, JA Ibanez-Zapata, MÁR Molina
Cities 24 (5), 335-352, 2007
1342007
An analysis of the effect of pre-incentives and post-incentives based on draws on response to web surveys
J Sánchez-Fernández, F Muñoz-Leiva, FJ Montoro-Ríos, ...
Quality & Quantity 44 (2), 357-373, 2010
712010
Análisis de los efectos provocados por el etnocentrismo del consumidor en la evaluación de los productos procedentes de diferentes países
TL Martínez, JAI Zapata, MAR Molina
Revista europea de dirección y economía de la empresa 13 (4), 139-154, 2004
272004
Análisis de la varianza
T Luque Martínez, JA Ibáñez Zapata
Luque Martínez, T.,(coord..), Técnicas de análisis de datos en investigación …, 2000
172000
Assessing the impact of biotransformed dry olive residue application to soil: Effects on enzyme activities and fungal community
JA Siles, D Pérez-Mendoza, JA Ibáñez, JM Scervino, JA Ocampo, ...
International Biodeterioration & Biodegradation 89, 15-22, 2014
152014
Modeling a city‟ s image: The case of Granada
TL Martinez, SDB Garcia, JAI Zapata, MAR Molina
Cities 24 (5), 335-352, 2007
112007
Estudio de egresados de la Universidad de Granada
T Luque-Martínez, S Del Barrio García, J Sánchez Fernández, ...
Años, 2004
102004
La modelización de la imagen de Granada desde la perspectiva de los líderes de opinión externos
T Luque-Martínez, SB Garcia, JA Ibañez Zapata, MA Rodriguez Molina
En XVI Encuentro de Profesores Universitarios de Marketing. Alicante, España, 2004
92004
Alcohol pictorial health warning labels: the impact of self-affirmation and health warning severity
C Sillero-Rejon, AS Attwood, AKM Blackwell, JA Ibáñez-Zapata, ...
BMC public health 18 (1), 1-9, 2018
62018
The role of mobile payment systems in Electronic Commerce
F Liébana-Cabanillas, F Muñoz-Leiva, JA Ibáñez-Zapata, J Rey-Pino
Actas de la EMAC Conference, 2012
52012
Estudio de egresados de la Universidad de Granada. Años 2004 y 2005
T Luque, S Del Barrio, J Sánchez, JA Ibáñez
Granada: Universidad de Granada, 2008
52008
Granada vista por los granadinos
T Luque, MA Rodríguez, JA Ibáñez, S Del Barrio
Granada, España: Ayuntamiento de Granada, 2002
52002
Visual attention to alcohol labels: an exploratory eye-tracking experiment.
C Sillero-Rejon, O Maynard, JÁ Ibáñez-Zapata
Adicciones, 1207-1207, 2019
42019
Neuromarketing: the future of market research or a passing trend?
C Solnais, J Sánchez-Fernández, JA Ibáñez Zapata
Proceedings of the 2015 International Marketing Trends Conference, 1-12, 2015
42015
Ecología trófica de las águilas-azor perdiceras Hieraaetus fasciatus territoriales durante el periodo no reproductor en la Península Ibérica
MM Paiz, JMG Sánchez, J Real, JAS Zapata, J Bautista, JFS Clemot
Ardeola 54 (1), 135-143, 2007
42007
Análisis de la efectividad del mensaje publicitario en la promoción de comportamientos de consumo sostenibles
JÁI Zapata, FJM Ríos, JS Fernández, FM Leiva
Estudios sobre Consumo 82, 9-17, 2007
42007
Barrio-García., 2000. Consumer ethnocentrism measurement
IZ Luque-Martínez
European Journal of Marketing 34 (11/12), 1353-1374, 0
4
How consumer ethnocentrism modulates neural processing of domestic and foreign products: A neuroimaging study
LA Casado-Aranda, J Sánchez-Fernández, JÁ Ibáñez-Zapata, ...
Journal of Retailing and Consumer Services 53, 101961, 2020
32020
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20