Seguir
José-María Romero-Rodríguez
José-María Romero-Rodríguez
Dirección de correo verificada de ugr.es
Título
Citado por
Citado por
Año
Influencia del aula invertida en el rendimiento académico. Una revisión sistemática
FJH Lucena, IA Díaz, JMR Rodríguez, JAM Marín
Campus virtuales 8 (1), 9-18, 2019
375*2019
Artificial intelligence in higher education: A bibliometric study on its impact in the scientific literature
FJ Hinojo-Lucena, I Aznar-Díaz, MP Cáceres-Reche, ...
Education Sciences 9 (1), 51, 2019
3152019
Eficacia del método flipped classroom en la universidad: Meta-análisis de la producción científica de impacto
T Sola Martínez, I Aznar Díaz, JM Romero Rodríguez, ...
Universidad Autónoma de Madrid, 2019
1742019
Systematic review of good teaching practices with ICT in Spanish Higher Education. Trends and Challenges for Sustainability
S Alonso-García, I Aznar-Díaz, MP Caceres-Reche, JM Trujillo-Torres, ...
Sustainability 11 (24), 7150, 2019
1712019
Problematic internet use as a predictor of eating disorders in students: a systematic review and meta-analysis study
FJ Hinojo-Lucena, I Aznar-Díaz, MP Cáceres-Reche, JM Trujillo-Torres, ...
Nutrients 11 (9), 2151, 2019
1472019
La tecnología móvil de Realidad Virtual en educación: una revisión del estado de la literatura científica en España
I Aznar Díaz, JM Romero-Rodríguez, AM Rodríguez-García
Universidad de Córdoba, UCOPress, 2018
1452018
Impacto de las apps móviles en la actividad física: un meta-análisis
I Aznar Díaz, MDP Cáceres Reche, JM Trujillo Torres, ...
Federación Española de Asociaciones de Docentes de Educación Física, 2019
134*2019
Mexican and Spanish university students’ Internet addiction and academic procrastination: Correlation and potential factors
I Aznar-Díaz, JM Romero-Rodríguez, A García-González, ...
PloS one 15 (5), e0233655, 2020
1302020
Mobile learning in higher education: Structural equation model for good teaching practices
JM Romero-Rodríguez, I Aznar-Díaz, FJ Hinojo-Lucena, G Gómez-García
Ieee Access 8, 91761-91769, 2020
1222020
Factor humano en la productividad empresarial: un enfoque desde el análisis de las competencias transversales
FJ Hinojo Lucena, I Aznar Díaz, JM Romero Rodríguez
Innovar 30 (76), 51-62, 2020
1082020
Factors influencing the development of digital competence in teachers: Analysis of the teaching staff of permanent education centres
FJ Hinojo-Lucena, I Aznar-Diaz, MP Caceres-Reche, JM Trujillo-Torres, ...
IEEE Access 7, 178744-178752, 2019
1082019
Teachers' perceptions of digital competence at the lifelong learning stage
E Garzón-Artacho, T Sola-Martínez, JM Romero-Rodríguez, ...
Heliyon 7 (7), 2021
1032021
Use of ChatGPT at university as a tool for complex thinking: Students’ perceived usefulness
JM Romero-Rodríguez, MS Ramírez-Montoya, M Buenestado-Fernández, ...
Journal of New Approaches in Educational Research 12 (2), 323-339, 2023
912023
The phenomenon of sharenting and its risks in the online environment. Experiences from Czech Republic and Spain
K Kopecky, R Szotkowski, I Aznar-Díaz, JM Romero-Rodríguez
Children and youth services review 110, 104812, 2020
912020
Flipped learning approach as educational innovation in water literacy
AJ Moreno-Guerrero, JM Romero-Rodríguez, J López-Belmonte, ...
Water 12 (2), 574, 2020
792020
Impact of the flipped classroom method in the mathematical area: A systematic review
FD Fernández-Martín, JM Romero-Rodríguez, G Gómez-García, ...
Mathematics 8 (12), 2162, 2020
782020
Effect of the flipped classroom and gamification methods in the development of a didactic unit on healthy habits and diet in primary education
G Gómez-García, JA Marín-Marín, JM Romero-Rodríguez, ...
Nutrients 12 (8), 2210, 2020
772020
Generación Niños YouTubers: análisis de los canales YouTube de los nuevos fenómenos infantiles
I Aznar Díaz, JM Trujillo Torres, JM Romero Rodríguez, MN Campos Soto
772019
Las necesidades formativas docentes de los profesores universitarios
PE Murillo, CM Ruiz, E Hernández, M Sánchez, JM Rodríguez, ...
Revista fuentes, 2005
762005
Indicadores de calidad para evaluar buenas prácticas docentes de «mobile learning» en Educación Superior
I Aznar Díaz, MDP Cáceres Reche, JM Romero Rodríguez
Universidad de Salamanca, 2018
73*2018
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20