Teaching and learning in times of COVID-19: Uses of digital technologies during school lockdowns JI Pozo, MP Pérez Echeverría, B Cabellos, DL Sánchez Frontiers in Psychology 12, 656776, 2021 | 145 | 2021 |
Teaching and learning musical instruments through ICT: the impact of the COVID-19 pandemic lockdown JI Pozo, MPP Echeverría, A Casas-Mas, G López-Íñiguez, B Cabellos, ... Heliyon 8 (1), 2022 | 20 | 2022 |
Do teachers believe that video games can improve learning? JI Pozo, B Cabellos, DL Sánchez Heliyon 8 (6), 2022 | 12 | 2022 |
Analysis of teaching practices during the COVID-19 pandemic: teachers’ goals and activities in virtual classrooms MPP Echeverría, JI Pozo, B Cabellos Frontiers in Psychology 13, 870903, 2022 | 11 | 2022 |
Do pro-social video games promote moral activity?: an analysis of user reviews of Papers, Please B Cabellos, JI Pozo, K Marín-Rubio, DL Sánchez Education and Information Technologies 27 (8), 11411-11442, 2022 | 10 | 2022 |
Do Future Teachers Believe that Video Games Help Learning? B Cabellos, DL Sánchez, JI Pozo Technology, Knowledge and Learning, 2021 | 10 | 2021 |
The use of digital resources in teaching during the pandemic: What type of learning have they promoted? B Cabellos, MP Pérez Echeverría, JI Pozo Education Sciences 13 (1), 58, 2023 | 5 | 2023 |
The moderating role of school facilitating conditions and attitudes towards ICT on teachers' ICT use and emphasis on developing students’ digital skills B Cabellos, F Siddiq, R Scherer Computers in Human Behavior 150, 107994, 2024 | 4 | 2024 |
Moral reflection with video games: an approach through spontaneous play with Papers, Please B Cabellos, DL Sánchez, K Marín INTED2021, 1697-1705, 2021 | 1 | 2021 |
The Role of Emotional Intelligence, Meta-Comprehension Knowledge and Oral Communication on Reading Self-Concept and Reading Comprehension D Ondé, B Cabellos, M Gràcia, V Jiménez, JM Alvarado Education Sciences 13 (12), 1249, 2023 | | 2023 |
Can Video Games Promote Moral Cognition? Supporting Epistemic Play in Papers, Please through Dialogue B Cabellos, JI Pozo Education Sciences 13 (9), 929, 2023 | | 2023 |
Validación en población universitaria de un instrumento para evaluar la competencia en comunicación oral (TCOA) DO Pérez, BC Elipe, CMD García, M Gràcia, VJ Rodríguez, JMA Izquierdo Nuevos enfoques de aproximación a la investigación e intervención en …, 2023 | | 2023 |
El uso del software SmartPLS como alternativa a otros programas de análisis de ecuaciones estructurales CMD García, BC Elipe, DO Pérez, MEA García, JMA Izquierdo Nuevos enfoques de aproximación a la investigación e intervención en …, 2023 | | 2023 |
¿ Cómo se promueve la actividad moral en un videojuego?: El caso de Papers, Please BC Elipe Libro de Resúmenes: III Edición de las Jornadas de Investigación en …, 2023 | | 2023 |
Las prácticas de enseñanza virtual durante el confinamiento MPP Echeverría, BC Elipe Libro de Resúmenes: III Edición de las Jornadas de Investigación en …, 2023 | | 2023 |
Las tecnologías digitales en contextos de enseñanza y aprendizaje: Prácticas docentes durante el confinamiento y posibilidades del videojuego como recurso educativo B Cabellos Elipe | | 2022 |
Enseñanza durante el confinamiento: Uso de los recursos digitales en la docencia B Cabellos VII Seminario Anual de Doctorado de la facultad de Psicología de la UAM, 2022 | | 2022 |
¿Qué ha sucedido con la Enseñanza durante la Pandemia? B Pérez Echeverría, M. P. y Cabellos XI Congreso Iberoamericano e Educación Científica, 2022 | | 2022 |
Las tecnologías digitales en contextos de enseñanza y aprendizaje: Prácticas docentes durante el confinamiento y posibilidades del videojuego como recurso educativo B Cabellos Universidad Autónoma de Madrid, 2022 | | 2022 |
Las prácticas de enseñanza virtual durante el confinamiento B Pozo, J. I., Pérez, M. P., y Cabellos III Edición de las Jornadas de Investigación en Psicología, Facultad de …, 2022 | | 2022 |