Follow
Beatriz cabellos
Beatriz cabellos
Researcher, CES Cardenal Cisneros, Autonomous University of Madrid
Verified email at unir.net
Title
Cited by
Cited by
Year
Teaching and learning in times of COVID-19: Uses of digital technologies during school lockdowns
JI Pozo, MP Pérez Echeverría, B Cabellos, DL Sánchez
Frontiers in Psychology 12, 656776, 2021
1442021
Teaching and learning musical instruments through ICT: the impact of the COVID-19 pandemic lockdown
JI Pozo, MPP Echeverría, A Casas-Mas, G López-Íñiguez, B Cabellos, ...
Heliyon 8 (1), 2022
202022
Do teachers believe that video games can improve learning?
JI Pozo, B Cabellos, DL Sánchez
Heliyon 8 (6), 2022
122022
Analysis of teaching practices during the COVID-19 pandemic: teachers’ goals and activities in virtual classrooms
MPP Echeverría, JI Pozo, B Cabellos
Frontiers in Psychology 13, 870903, 2022
112022
Do pro-social video games promote moral activity?: an analysis of user reviews of Papers, Please
B Cabellos, JI Pozo, K Marín-Rubio, DL Sánchez
Education and Information Technologies 27 (8), 11411-11442, 2022
102022
Do Future Teachers Believe that Video Games Help Learning?
B Cabellos, DL Sánchez, JI Pozo
Technology, Knowledge and Learning, 2021
102021
The moderating role of school facilitating conditions and attitudes towards ICT on teachers' ICT use and emphasis on developing students’ digital skills
B Cabellos, F Siddiq, R Scherer
Computers in Human Behavior 150, 107994, 2024
52024
The use of digital resources in teaching during the pandemic: What type of learning have they promoted?
B Cabellos, MP Pérez Echeverría, JI Pozo
Education Sciences 13 (1), 58, 2023
52023
Moral reflection with video games: an approach through spontaneous play with Papers, Please
B Cabellos, DL Sánchez, K Marín
INTED2021, 1697-1705, 2021
12021
The Role of Emotional Intelligence, Meta-Comprehension Knowledge and Oral Communication on Reading Self-Concept and Reading Comprehension
D Ondé, B Cabellos, M Gràcia, V Jiménez, JM Alvarado
Education Sciences 13 (12), 1249, 2023
2023
Can Video Games Promote Moral Cognition? Supporting Epistemic Play in Papers, Please through Dialogue
B Cabellos, JI Pozo
Education Sciences 13 (9), 929, 2023
2023
Validación en población universitaria de un instrumento para evaluar la competencia en comunicación oral (TCOA)
DO Pérez, BC Elipe, CMD García, M Gràcia, VJ Rodríguez, JMA Izquierdo
Nuevos enfoques de aproximación a la investigación e intervención en …, 2023
2023
El uso del software SmartPLS como alternativa a otros programas de análisis de ecuaciones estructurales
CMD García, BC Elipe, DO Pérez, MEA García, JMA Izquierdo
Nuevos enfoques de aproximación a la investigación e intervención en …, 2023
2023
¿ Cómo se promueve la actividad moral en un videojuego?: El caso de Papers, Please
BC Elipe
Libro de Resúmenes: III Edición de las Jornadas de Investigación en …, 2023
2023
Las prácticas de enseñanza virtual durante el confinamiento
MPP Echeverría, BC Elipe
Libro de Resúmenes: III Edición de las Jornadas de Investigación en …, 2023
2023
Las tecnologías digitales en contextos de enseñanza y aprendizaje: Prácticas docentes durante el confinamiento y posibilidades del videojuego como recurso educativo
B Cabellos Elipe
2022
Enseñanza durante el confinamiento: Uso de los recursos digitales en la docencia
B Cabellos
VII Seminario Anual de Doctorado de la facultad de Psicología de la UAM, 2022
2022
¿Qué ha sucedido con la Enseñanza durante la Pandemia?
B Pérez Echeverría, M. P. y Cabellos
XI Congreso Iberoamericano e Educación Científica, 2022
2022
Las tecnologías digitales en contextos de enseñanza y aprendizaje: Prácticas docentes durante el confinamiento y posibilidades del videojuego como recurso educativo
B Cabellos
Universidad Autónoma de Madrid, 2022
2022
Las prácticas de enseñanza virtual durante el confinamiento
B Pozo, J. I., Pérez, M. P., y Cabellos
III Edición de las Jornadas de Investigación en Psicología, Facultad de …, 2022
2022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20