Teresa Montaner
Teresa Montaner
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The role of bank image for customers versus non-customers
R Bravo, T Montaner, JM Pina
International Journal of Bank Marketing 27 (4), 315-334, 2009
1902009
Brand extension feedback: The role of advertising
E Martínez, T Montaner, JM Pina
Journal of Business Research 62 (3), 305-313, 2009
1652009
The effect of consumer's psychographic variables upon deal-proneness
E Martínez, T Montaner
Journal of Retailing and Consumer Services 13 (3), 157-168, 2006
1342006
The role of social motivations in e-learning: How do they affect usage and success of ICT interactive tools?
B Hernandez, T Montaner, FJ Sese, P Urquizu
Computers in Human Behavior 27 (6), 2224-2232, 2011
1152011
Characterisation of Spanish store brand consumers
E Martínez, T Montaner
International Journal of Retail & Distribution Management 36 (6), 477-493, 2008
1122008
Corporate brand image of financial institutions: a consumer approach
R Bravo, T Montaner, JM Pina
Journal of Product & Brand Management 21 (4), 232-245, 2012
842012
Corporate brand image in retail banking: development and validation of a scale
R Bravo, T Montaner, JM Pina
The Service Industries Journal 30 (8), 1199-1218, 2010
842010
The effect of promotion type and benefit congruency on brand image
T Montaner, JM Pina
Journal of Applied Business Research (JABR) 24 (3), 2011
732011
La estrategia de marketing con causa: Factores determinantes de su éxito/Cause-related marketing strategy: Success factors
I Buil, I Melero, T Montaner
Universia Business Review, 90, 2012
59*2012
Consumer response to gift promotions
T Montaner, L de Chernatony, I Buil
Journal of Product & Brand Management 20 (2), 101-110, 2011
582011
Factors influencing consumer evaluations of gift promotions
I Buil, L de Chernatony, T Montaner
European Journal of Marketing 47 (3/4), 574-595, 2013
482013
La influencia de las acciones de marketing con causa en la actitud hacia la marca
I Buil, E Martínez, T Montaner
Cuadernos de Economía y Dirección de la Empresa 15 (2), 84-93, 2012
482012
El comportamiento del consumidor ante la promoción de ventas y la marca de distribuidor
I Buil Carrasco, E Martínez Salinas, T Montaner Gutierrez
Universia Business Review, 2007
462007
La imagen corporativa de la banca comercial. Diferencias entre segmentos de consumidores
RB Gil, TM Gutiérrez, JMP Pérez
Universia Business Review 1 (21), 2009
43*2009
Propuesta de medición de la imagen de marca: un análisis aplicado a las extensiones de marca
E Martínez, TM Gutiérrez, JMP Pérez
RAE: Revista Asturiana de Economía, 89-112, 2005
422005
Cause-related marketing: An experimental study about how the product type and the perceived fit may influence the consumer response
I Melero, T Montaner
European Journal of Management and Business Economics 25 (3), 161-167, 2016
402016
Propuesta de una metodología. Medición de la imagen marca. Un estudio exploratorio.
E Martínez Salinas, T Montaner Gutiérrez, JM Pina Pérez
Esic market, 199-216, 2004
332004
Importancia del diseño industrial en la gestión estratégica de la empresa
E Martínez, TM Gutiérrez, IB Carrasco
Universia Business Review, 52-67, 2005
292005
Estrategia de promoción e imagen de marca: influencia del tipo de promoción, de la notoriedad de la marca y de la congruencia de beneficios
EM Salinas, TM Gutiérrez, JMP Pérez
Revista Española de Investigación de Marketing 11 (1), 27-51, 2007
282007
Análisis del perfil psicográfico de los consumidores propensos a las promociones de productos de compra frecuente
E Martínez, T Montaner
Cuadernos de Economía y Dirección de la Empresa 10 (30), 63-92, 2007
262007
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20