Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot9 articles
1 article
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- Stéphane ClivazHaute Ecole Pédagogique Vaud / Lausanne University of Teacher Education, LausanneCorreu electrònic verificat a hepl.ch
- Mark PrendergastUniversity College CorkCorreu electrònic verificat a ucc.ie
- Anthony CroninUniversity College DublinCorreu electrònic verificat a ucd.ie
- Máire Ní RíordáinSenior Lecturer, UCCCorreu electrònic verificat a ucc.ie
- Maria G MeehanAssociate Professor of Mathematics, University College DublinCorreu electrònic verificat a ucd.ie
- Patrick JohnsonUniversity of LimerickCorreu electrònic verificat a ul.ie
- Akihiko Takahashi 高橋昭彦Lesson Study AllianceCorreu electrònic verificat a lsalliance.org
- Marisa QuaresmaInstituto de Educação, Universidade de LisboaCorreu electrònic verificat a campus.ul.pt
- João Pedro da PonteInstituto de Educação da Universidade de LisboaCorreu electrònic verificat a ie.ul.pt
- Carl WinsløwProfessor of Didactics of Mathematics, University of CopenhagenCorreu electrònic verificat a ind.ku.dk
- Colette MurphyProfessor of Science Education, Trinity College DublinCorreu electrònic verificat a tcd.ie
- Shane D. BerginAssistant Professor Science Education, University College DublinCorreu electrònic verificat a ucd.ie
- Joseph RocheTrinity College DublinCorreu electrònic verificat a tcd.ie
- Dr. Peter MooneyLecturer, Maynooth UniversityCorreu electrònic verificat a nuim.ie
- Emma HowardSchool of Computer Science and Statistics, Trinity College DublinCorreu electrònic verificat a tcd.ie