Perspectiva de gènere en l’educació. Marc conceptual I Agud, M Amat, M Bertran, A Caravaca, C Chamorro, J Empain, C Flores, ... Universitat Autònoma de Barcelona, 2020 | 8* | 2020 |
Hacia una etnografía discursiva feminista con familias migrantes MR Valls, MB Tarrés, IA Morell, SC Pons, J Empain, RG Calpe, SL Ruiz, ... Discurso & Sociedad 15 (3), 622-646, 2021 | 3 | 2021 |
L’abandonament escolar a la ciutat de Barcelona: un abordatge qualitatiu a les experiències i trajectòries escolars dels i les joves A Tarabini, J Jacovkis, A Montes, B Llos Barcelona: Consorci d’Educació de Barcelona, 2021 | 2 | 2021 |
Towards a Common Public Culture? Boundaries to Belonging in Catalonia A Sánchez‐Martí, J Pàmies, A Caravaca, B Llos Social Inclusion 10 (2), 132-142, 2022 | 1 | 2022 |
Cap a una educació més feminista? Concepcions, dilemes i possibilitats de transformació a l’educació secundària BL Casadella, A Caravaca, EQ Agudo, XG Elias | | 2023 |
“Taking context seriously”: Exploring the enactment of gender policy mandates in Catalan education A Caravaca, X Gavaldà-Elias, B Llos, E Quilabert Educar 59 (1), 19-32, 2023 | | 2023 |
Experiencias de coeducación en Cataluña: explorando facilitadores y resistencias BL Casadellà, XG Elias, AC Hernández Revista de Estudios Socioeducativos. ReSed 1 (10), 2022 | | 2022 |
La Coeducació a Catalunya: Pràctiques de referència i reptes. Informe de la recerca X Gavaldà Elias, I Agud Morell, N Alimbau López, A Caravaca Hernández, ... InteRed i Plataforma Unitària contra les Violències de Gènere,, 2021 | | 2021 |
Prácticas coeducativas innovadoras en Cataluña: Factores de éxito y retos X Gavaldà, AC Hernández, BL Casadellà La educación en Red. Realidades diversas, horizontes comunes. XVII Congreso …, 2021 | | 2021 |
Perspectiva de gènere en l'educació. Marc conceptual IA Morell, M Amat, MB Tarres, AC Hernández, C Chamorro, LC Molina, ... | | 2020 |
Trajectòries desiguals d'accés a la universitat: un estudi qualitatiu de les decisions dels i les joves B Llos Casadellà | | 2019 |
Mirades coeducatives a Catalunya: concepcions i experiències de professorat i alumnat G en Pedagogia, BL Casadellà, EQ Argudo | | |
Pràctiques de referència en coeducació a Catalunya X Gavaldà Elias, B Llos Casadellà, A Sánchez Martí Revista Catalana de Pedagogia 21, 3-20, 0 | | |
Vers una identitat col· lectiva pluricultural (IDCOL) J Pàmies Rovira, S Carrasco, G Pinyol, N Riera, A Mesas, ... Generalitat de Catalunya: Escola d'Administració Pública de Catalunya,, 0 | | |