Seguir
F. Javier Moreno-Perez
F. Javier Moreno-Perez
Dirección de correo verificada de us.es
Título
Citado por
Citado por
Año
Support, inclusion, and special education teachers’ attitudes toward the education of students with autism spectrum disorders
IR Rodríguez, D Saldana, FJ Moreno
Autism research and treatment 2012, 2012
2132012
Actitudes ante la discapacidad en el alumnado universitario matriculado en materias afines
D Saldaña Sage, A Aguilera Jiménez, FJ Moreno Pérez, ...
Revista Iberoamericana de Educación, 40, 1-12, 2006
1762006
Use of a computer-assisted program to improve metacognition in persons with severe intellectual disabilities
J Moreno, D Saldaña
Research in developmental disabilities 26 (4), 341-357, 2005
1052005
Reading Efficiency of Deaf and Hearing People in Spanish
IR Moreno-Pérez, F. J., Saldaña, D., & Rodríguez-Ortiz
Journal of Deaf Studies and Deaf Education 20 (4), 374–384, 2015
482015
La atención educativa en el caso del alumnado con trastornos del espectro autista
IR Rodríguez Ortiz, FJ Moreno Pérez, A Aguilera Jiménez
Revista de Educación, 344, 425-445, 2007
352007
Do Spanish parents prefer special schools for their children with Autism?
J Moreno, A Aguilera, D Saldana
Education and Training in Developmental Disabilities, 162-173, 2008
322008
¿ Cómo mejorar la educación del alumnado con autismo? Una propuesta desde el sistema escolar sevillano
FJM PÉREZ, AA JIMÉNEZ, DS SAGE, RÁ PÉREZ
Apuntes de Psicología 23 (3), 257-274, 2005
292005
Prevalence Estimates of Autism Spectrum Disorder in the School Population of Seville, Spain
A Aguilera, FJ Moreno, IR Rodriguez
British Journal of Developmental Disabilities 53 (2), 97, 2007
222007
How speechreading contributes to reading in a transparent ortography: The case of Spanish deaf people
IR Rodríguez‐Ortiz, D Saldaña, FJ Moreno‐Perez
Journal of Research in Reading 40 (1), 75-90, 2017
212017
¿ Cómo contribuyen las asociaciones de familiares a la educación del alumnado con autismo?
D Saldaña, RM Álvarez, A Aguilera, FJ Moreno, M Moreno, ...
Journal for the Study of Education and Development 31 (1), 67-78, 2008
182008
The effects of morphological and syntactic knowledge on reading comprehension in Spanish speaking children
IC Simpson, FJ Moreno-Pérez, IR Rodríguez-Ortiz, M Valdés-Coronel, ...
Reading and Writing 33 (2), 329-348, 2020
162020
A Spanish Sign Language (LSE) adaptation of the communicative development inventories
IR Rodríguez-Ortiz, M Pérez, M Valmaseda, C Cantillo, MA Díez, ...
Journal of Deaf Studies and Deaf Education 25 (1), 105-114, 2020
162020
Rehabilitación cognitiva y nuevas tecnologías.
FJ Moreno Pérez, J Mora Roche
Apuntes de Psicología, 2001
122001
The influence of syntactic knowledge on reading comprehension varies as a function of oral vocabulary in Spanish‐speaking children
IR Rodríguez‐Ortiz, FJ Moreno‐Pérez, IC Simpson, M Valdés‐Coronel, ...
Journal of Research in Reading 44 (3), 695-714, 2021
92021
Dificultades en el desarrollo de la comprensión lectora
FJM Pérez, IG Gómez
Dificultades en el aprendizaje del lenguaje, de las matemáticas y en la …, 2000
92000
La historia de las dificultades de aprendizaje
FJ Moreno, A Aguilera
Aguilera Jiménez, Antonio. Introducción a las dificultades de aprendizaje …, 2004
82004
Comprehending reflexive and clitic constructions in children with autism spectrum disorder and developmental language disorder
FJ Moreno‐Pérez, IR Rodríguez‐Ortiz, G Tavares, D Saldana
International Journal of Language & Communication Disorders 55 (6), 884-898, 2020
72020
Eficacia de las investigaciones de naturaleza psicológica en los Trastornos del Espectro del Autismo: evidencias disponibles
D Saldaña, FJ Moreno
Todo sobre el autismo. Los Trastornos del Espectro del Autismo (TEA). Guía …, 2012
72012
Evaluación dinámica en retraso mental severo: descripción de un procedimiento ecológico para la valoración de la metacognición
DS Sage, JA Mora-Merchán, FJM Martínez
Dificultades del desarrollo: evaluación e intervención: instrumentos y …, 2007
72007
La historia de las dificultades del aprendizaje
AA Jiménez, FJM Pérez
Introducción a las dificultades del aprendizaje, 1-38, 2004
62004
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20