La educación afectivo-sexual en España. Análisis de las leyes educativas en el periodo 1990-2016 MT Bejarano Franco, B García Fernández Opción, 756-789, 2016 | 90* | 2016 |
Home-based family involvement and academic achievement: a case study in primary education V Tárraga García, B García Fernández, JR Ruiz-Gallardo | 81* | |
Indicadores de abandono escolar temprano: un marco para la reflexión sobre estrategias de mejora B García Fernández Perfiles Educativos 38 (154), 191-213, 2016 | 47 | 2016 |
Children’s knowledge and contact with native fauna: A comparative study between Portugal and Spain A Almeida, BG Fernández, O Strecht-Ribeiro Journal of Biological Education, 2020 | 37 | 2020 |
Groundwater resources in the Upper Guadiana Basin (Spain): a regional modelling analysis Á Yustres, V Navarro, L Asensio, M Candel, B García Hydrogeology Journal 21 (5), 1129, 2013 | 37 | 2013 |
An evaluation of the application of treated sewage effluents in Las Tablas de Daimiel National Park, Central Spain V Navarro, B García, D Sánchez, L Asensio Journal of Hydrology 401 (1-2), 53–64, 2011 | 30 | 2011 |
Visual Literacy in Preservice Teachers: a Case Study in Biology JR Ruiz-Gallardo, B García Fernández, A Mateos Jiménez Research in Science Education, 1-23, 2017 | 24 | 2017 |
Mejorar la motivación en Ciencias con enseñanza CLIL. Un estudio de caso B García Fernández, E Nieto Moreno de Diezmas, J Reyes Ruiz-Gallardo Enseñanza de las ciencias, 2625-2630, 2017 | 24* | 2017 |
Comparación entre la realización de maquetas y la visualización para mejorar la alfabetización visual en anatomía humana en futuros docentes B García Fernández, A Mateos Jiménez Universidad de Cádiz/Asociación de Profesores Amigos de la Ciencia Eureka, 2018 | 23 | 2018 |
Visual Literacy in Primary Science: Exploring Anatomy Cross-Section Production Skills B García Fernández, JR Ruiz-Gallardo Journal of Science Education and Technology 1 (Not available - Published …, 2016 | 23 | 2016 |
Optimisation procedure for choosing Cam clay parameters V Navarro, M Candel, A Barenca, A Yustres, B García Computers and Geotechnics 34 (6), 524-531, 2007 | 21 | 2007 |
Assessment of pre-service teachers’ knowledge of the impact of livestock production on global warming: a comparative study between Portugal and Spain A Almeida, B García Fernández, G Sánchez Emeterio International Journal of Environmental Studies 73 (6), 939-953, 2016 | 18 | 2016 |
Characterization of the infiltration rate in Las Tablas de Daimiel National Park, Central Spain V Navarro, B García, L Asensio Hydrological Processes 26 (3), 367–378, 2012 | 18 | 2012 |
CHANGING NEGATIVE PERCEPTIONS OF ANIMALS THROUGH TEACHING PRACTICE: A RESEARCH IN PRIMARY EDUCATION A Almeida, B García Fernández, T Silva Journal of Baltic Science Education 16 (4), 2017 | 17 | 2017 |
Impacto de un relato sobre las percepciones de racismo y sexismo en escolares de Primaria A Mateos Jiménez, B Torres Martínez, B García Fernández Ocnos: Revista de estudios sobre lectura, 2018 | 15 | 2018 |
La transposición didáctica de la investigación en humedales/Didactic transposition of wetlands research BG Fernández, GS Emeterio, DS Ramos Estudios sobre el mensaje periodístico 18 (special issue), 347, 2012 | 15 | 2012 |
How spanish science teachers perceive the introduction of competence-based science teaching A Mateos Jiménez, B García Fernández, MT Bejarano Franco Journal of Baltic Science Education 3 (15), 371-381, 2016 | 14* | 2016 |
Children’s Opinions about Zoos: A Study of Portuguese and Spanish Pupils A Almeida, B García Fernández, O Strecht-Ribeiro Anthrozoös 30 (3), 457-472, 2017 | 13 | 2017 |
CmapTools como herramienta didáctica para mejorar competencias en estudiantes de educación secundaria M Bejarano Franco, A Mateos Jiménez, B García Fernández Opción, 95-112, 2015 | 13* | 2015 |
A synthetic model of surface inundation relationships and water source impacts of the wetland Las Tablas de Daimiel National Park, Central Spain B García Fernández, V Navarro Gámir, L Asensio Sánchez Ecological engineering 61, 407-418, 2013 | 12 | 2013 |