Folgen
Nestor Dario Duque-Mendez
Nestor Dario Duque-Mendez
Bestätigte E-Mail-Adresse bei unal.edu.co
Titel
Zitiert von
Zitiert von
Jahr
Rainfall prediction: A deep learning approach
E Hernández, V Sanchez-Anguix, V Julian, J Palanca, N Duque
International Conference on Hybrid Artificial Intelligence Systems, 151-162, 2016
1072016
Big Data: una exploración de investigaciones, tecnologías y casos de aplicación
EJ Hernández-Leal, ND Duque-Méndez, J Moreno-Cadavid
TecnoLógicas 20 (39), 17-24, 2017
992017
Modelo Adaptativo Multi-Agente para la Planificación y Ejecución de Cursos Virtuales Personalizados Tesis Doctoral
NDD Méndez
Universidad Nacional de Colombia, 2009
502009
Difusión de productos a través de redes sociales: una revisión bibliográfica utilizando la teoría de grafos
S Robledo Giraldo, ND Duque-Méndez, JI Zuluaga
Respuestas 18 (2), 28-42, 2013
49*2013
SAP Algorithm for Citation Analysis: An improvement to Tree of Science
DS Valencia-Hernández, S Robledo, R Pinilla, ND Duque-Méndez, ...
Ingeniería e Investigación 40 (1), 45-49, 2020
472020
Modelo del estudiante para sistemas adaptativos de educación virtual
HM González, ND Duque, DA Ovalle
Revista Avances en sistemas e informática 5 (1), 199-206, 2008
432008
Network Management using Multi-Agents System. ADCAIJ: Advances in Distributed Computing and Artificial Intelligence Journal (ISSN: 2255-2863)
G Isaza, MH Mejía, LF Castillo, A Morales, N Duque
Salamanca 1 (3), 2012
302012
Educational Resources Recommendation System for a heterogeneous Student Group. ADCAIJ: Advances in Distributed Computing and Artificial Intelligence Journal (ISSN: 2255-2863)
PAR Marín, M Giraldo, V Tabares, N Duque, D Ovalle
Salamanca 5 (3), 2016
292016
Multi-agent system for Knowledge-based recommendation of Learning Objects. ADCAIJ: Advances in Distributed Computing and Artificial Intelligence Journal (ISSN: 2255-2863)
PAR Marín, N Duque, D Ovalle
Salamanca 4 (1), 2015
282015
BROA: An agent-based model to recommend relevant Learning Objects from Repository Federations adapted to learner profile
PA Rodriguez, V Tabares, ND Duque, DA Ovalle, RM Vicari
International Journal of Interactive Multimedia and Artificial Intelligence …, 2013
252013
Evaluación de la calidad de metadatos en repositorios digitales de objetos de aprendizaje
VT Morales, NDD Méndez, JM Cadavid, DAO Carranza, RM Vicari
Revista interamericana de bibliotecología 36 (3), 183-195, 2013
242013
Adaptive and personalized educational ubiquitous multi-agent system using context-awareness services and mobile devices
OM Salazar, DA Ovalle, ND Duque
International Conference on Learning and Collaboration Technologies, 301-312, 2015
212015
Modelo de recomendación personalizada en cursos virtuales basado en computación ubicua y agentes inteligentes
DA Ovalle, OM Salazar, ND Duque
Información tecnológica 25 (6), 131-142, 2014
212014
Artificial intelligence planning techniques for adaptive virtual course construction
ND DUQUE, DA Ovalle
Dyna 78 (170), 70-78, 2011
212011
Personal Assistants: Emerging Computational Technologies
A Costa, V Julian, P Novais
Springer, 2017
192017
Marketing Emprendedor: Una perspectiva cronológica utilizando Tree of Science
N Marín López, J., Robledo, S., & Duque-Méndez
Revista Civilizar de Empresa y Economía 7 (13), 113-123, 2017
192017
An intrusion detection and prevention model based on intelligent multi-agent systems, signatures and reaction rules ontologies
GA Isaza, AG Castillo, ND Duque
7th International Conference on Practical Applications of Agents and Multi …, 2009
192009
Multi-agent system for knowledge-based recommendation of learning objects using metadata clustering
P Rodríguez, N Duque, DA Ovalle
International Conference on Practical Applications of Agents and Multi-Agent …, 2015
182015
IA planning for automatic generation of customized virtual courses
NDD Méndez, CJ Ramírez, JAG Luna
Frontiers In Artificial Intelligence And Applications, Proceedings of ECAI …, 2004
182004
Método Híbrido de Recomendación Adaptativa de Objetos de Aprendizaje basado en perfiles de Usuario
PA Rodríguez, ND Duque, DA Ovalle
Formación universitaria 9 (4), 83-94, 2016
172016
Das System kann den Vorgang jetzt nicht ausführen. Versuchen Sie es später erneut.
Artikel 1–20