Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot1 article
0 articles
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- Sylvia von WallpachProfessor (MSO), Copenhagen Business SchoolCorreu electrònic verificat a cbs.dk
- Hans MuhlbacherInternational University of MonacoCorreu electrònic verificat a inseec.com
- Karine RaïesAssociate Professor in MarketingCorreu electrònic verificat a em-lyon.com
- Maria KreuzerInternational University of MonacoCorreu electrònic verificat a monaco.edu
- Reinhard GrohsSeeburg Castle UniversityCorreu electrònic verificat a uni-seeburg.at
- Paul H. DriessenAssociate Professor of Marketing, Radboud University NijmegenCorreu electrònic verificat a fm.ru.nl
- Bas Hillebrandprofessor, Radboud University Nijmegen; professor, Nyenrode Business UniversiteitCorreu electrònic verificat a fm.ru.nl
- Jan-Benedict E.M. SteenkampMassey Distinguished Professor, University of North Carolina atCorreu electrònic verificat a unc.edu
- Marnik DekimpeProfessor of Marketing, Tilburg UniversityCorreu electrònic verificat a uvt.nl
- Alain d'AstousHEC MontréalCorreu electrònic verificat a hec.ca
- Simon P. SiguéProfessor of Marketing, Athabasca UniversityCorreu electrònic verificat a athabascau.ca
- Antonella CaruBocconi UniversityCorreu electrònic verificat a unibocconi.it
- Inge GeyskensTilburg UniversityCorreu electrònic verificat a uvt.nl
- katrijn gielensuniversity of north carolinaCorreu electrònic verificat a kenan-flagler.unc.edu
- Christine VallasterProf f Marketing, FH salzburgCorreu electrònic verificat a fh-salzburg.ac.at