Mejora del pensamiento computacional en estudiantes de secundaria con tareas unplugged HM León, RH Neira, DP Marín, SRM León Education in the knowledge society (EKS), 24, 2020 | 33 | 2020 |
Using an online serious game to teach basic programming concepts and facilitate gameful experiences for high school students H Montes, R Hijón-Neira, D Pérez-Marìn, S Montes IEEE Access 9, 12567-12578, 2021 | 22 | 2021 |
Improving Programming Learning on High School Students through Educative Apps H Montes-León, R Hijón-Neira, D Pérez-Marín, SRM León 2019 International Symposium on Computers in Education (SIIE), 1-6, 2019 | 12 | 2019 |
Improving computational thinking in secondary students with unplugged tasks H Montes-León, R Hijón-Neira, D Pérez-Marín, SR Montes-León Education in the Knowledge Society (EKS) 21, 12-12, 2020 | 8 | 2020 |
Propuesta de metodología de diseño de juegos serios para la enseñanza de fundamentos de la programación en Educación Secundaria H Montes León Universidad Rey Juan Carlos, 2021 | 3 | 2021 |
Estudio preliminar de las empresas que más contribuyen al desarrollo de Android SRM León, JDR Benalcazar, HM León Revista Eletrônica de Sistemas de Informação 13 (2), 2014 | 1 | 2014 |
ESTUDIO PRELIMINAR DE LAS EMPRESAS QUE MÁS CONTRIBUYEN AL DESARROLLO DE ANDROID/PRELIMINARY STUDY OF THE COMPANIES THAT CONTRIBUTE THE MOST TO THE DEVELOPMENT OF ANDROID SRL Montes, JDB Ramos, HL Montes Revista Electronica de Sistemas de Informaçao 13 (2), 1, 2014 | | 2014 |