Seguir
Mikel Ostiz Blanco
Mikel Ostiz Blanco
Dirección de correo verificada de alumni.unav.es
Título
Citado por
Citado por
Año
Jellys: Towards a videogame that trains rhythm and visual attention for dyslexia
M Ostiz-Blanco, M Lallier, S Grau, L Rello, JP Bigham, M Carreiras
Proceedings of the 20th international ACM SIGACCESS conference on computers …, 2018
82018
Improving Reading Through Videogames and Digital Apps: A Systematic Review
M Ostiz-Blanco, J Bernacer, I Garcia-Arbizu, P Diaz-Sanchez, L Rello, ...
Frontiers in Psychology 12, 652948, 2021
62021
Using the Musical Multimedia Tool ACMUS with People with Severe Mental Disorders: A Pilot Study
M Ostiz-Blanco, A Pina, M Lizaso, JJ Astráin, G Arrondo
Proceedings of the 20th International ACM SIGACCESS Conference on Computers …, 2018
32018
ACMUS: comparative assessment of a musical multimedia tool
M Ostiz-Blanco, AP Calafi, ML Azcárate, SG Carrión
Games and Learning Alliance: 5th International Conference, GALA 2016 …, 2016
32016
Angel Luis Gonzalez-David Gonzalez Ginocchio (eds.), Pensamiento, lenguaje y realidad.
MO Blanco, EF Gel
Studia Poliana, 197-199, 2013
2013
Improving reading through videogames and digital apps: a protocol for a systematic review
M Ostiz-Blanco, M Lallier, L Rello, M Carreiras, J Bernácer, JP Bigham, ...
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–6